Gå til innhold

Skal/skal ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett lite tips til dere alle som lurer på om dere skal eller ikke skal ta influensavaksinen:

1. Les om den.

2. Snakk med legen din.

3. Snakk med evt. partner.

4. Bestem deg.

5. Gjør det eller ikke gjør det.

5 enkle trinn til et valg. Hvorfor bryr dere dere så veldig om hva folk her inne mener om saken? Selv om 500 stk her inne sier du skal gjøre det, så er det bare DU som vet om det er det riktige for deg.

(Og ja, jeg er litt amper i dag, men er så inni hel&%(/&)es lei av maset om svineinfluensahysteriet(kunne sikkert holdt meg unna dib, men jeg kjeder meg å da)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så helvetes lei av at ikke folk bare kan godta at jeg ikke kommer til å vaksinere hverken meg eller ungene mine.

Det er da f... meg ikke mitt ansvar om du ikke vil ha svineinfluensa! De får ta ansvar for egen helse og vaksinere seg de som ikke vil ha det.

Pass på deg sjøl så skal jeg passe på meg.

Jeg er også lei:)

Ber om bråk nå...

Skrevet

Jeg har heller ingen planer om å ta den, men nå blir vi sikkert lynsja begge to her inne... :)

Skrevet

Jeg skal heller ikke ta den.

Men det er vel ikke så lett å få snakke med en lege om dagen :-)

Skrevet

det bryr jeg meg ingenting om.

Folk er helt hysteriske jo.

:)

Skrevet

Ikke? Jeg fikk snakke med legen min med en gang når jeg ringte sist uke. Det samme gjorde mannen min. Men kanskje det er legen som prioriterte oss fordi han/hun var lei av svineinfluensaen og glad for å få noen andre spørsmål? :)

Skrevet

Så veldig å det. Jeg er i Sverige nå, og her snakkes det nesten ikke om det... Deilig! Men naboen min så helst at jeg holdt meg unna når jeg kom tilbake. Tenk, jeg har vært i det store utland og blitt smitta! Oooooo.

Skrevet

Hehe, ja det kan hende :-)

Her går det noen timer før man i det hele tatt kommer gjennom på telefon til legen :s

Skrevet

Det er så slitsomt. Det har liksom tatt helt av. For en hysteri! Tenker det er noen som tjener grovt på at folk har blitt helt hysteriske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...