Gå til innhold

Ka ville du tenkt om detta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du e en del av ei veninnegruppa som treffes en gang i månen, truffet hverandre gjennom ei nettsia for alle har unger som er like gamle.

Det e avtalte treff en gang i månen, ca- så får en vita via andre at nokken har egne treff utenom. Der bare "spesiellt utvalgte" e me....

Synes det e kjipt eg då, noen blir utelatt lissom. Meg og ei an e ein av de--- kjipt syns me då,. Lure på å droppa ut av resten- viss det e sann de ska ver..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at du ikke har vært så aktiv og blitt glemt sånn i farta ?

Skrevet

Grow up!! Herregud, liker du det ikke...så dropp hele greia. Hvis ikke får du bare takle at de har en sidegreie.

Skrevet

Man kan jo ikke treffes hver gang alle sammen? Hvis noen av dem har blitt bedre venner, så må de jo få lov til å treffes når de vil?

Men det kommer litt an på hvor stor gruppa er... hvor mange er de som møtes utenom? Hvis det er 12 i gruppa, og 10 av dem møtes oftere, da er det dårlig gjort. Men hvis det er tre andre som treffes, syns jeg det er fritt fram.

Skrevet

Det er jo helt naturlig at noen får bedre kjemi/ kontakt enn andre. Jeg synes bare at det er koselig at noen har truffet hverandre, jeg vet hvor vanskelig det kan være å bli kjent med folk i voksen alder.

Skrevet

Vi en en vennegjeng som har holdt sammen i årevis. Vi møtes ikke hver dag eller hver uke, men prøver da inn i mellom.

Og ja, jeg blir dritsur om noen av venninne mine møtes UTEN å informere meg! DRIIITSUR!

not

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...