Langt-i-fra-perfekt Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 .......kjennes skremmende ut som det er noe på vei .....huff og huff......... Hva hjelper raskt forebyggende!? Drikker juice nå for mener å huske dama hos legen sa sist at det var bra med surt.........
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 tranebær juice.. smaker fryktelig surt.. men hjelper
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Forebyggende : Vann med sitronsaft, appeliner, tranebærsaft og andre sure ting. Og drikk masse! Når den først er kommet: Antibiotika.
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 C-vitamin og kjerringrokk te. Olivenbladkapsler med oleuropin (?) og blåbærkapsler sammen. Også har de noe som heter Nefrosan på helsekosten, det funker også.
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Tranebær kapsler hjelper hos meg. jeg får lett uvi. så jeg tar en kapsel hver dag for å forbygge. Hvis jeg merker at uvi er på vei tar jeg 1 tabl 3 ganger om dagen..
Kari K. med to søte små Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 -Drikk masse, det skyller ut bakteriene. Tranebærsagt/juice, appelsinjuice osv. Poenget er at det er surt. -Tisse etter sex, alltid! -Aldri bruke dusjen til å skylle dirkekte på underlivet. Skyll "gjennom" ryggen eller magen. -Ikke fryse! Kle godt på deg. -Og nok en gang, drikk masse:) Bruker å hjelpe her. Er du mye plaget er forebygging en fin ting. Hipralex-tabletter for du på resept hos legen.
Nagilimia Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Bruker også tranebær kapsler (kjøpes på apotek eller helsekost). Tar en skikkelig hestedose første dagen, påfølgene dager følger jeg det som står på boksen.
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 tranebærkapsler- hver gang jeg merker lusa på gangen (uvi altså) så tar jeg sånne kapsler en dag og så er alt fint igjen! har årelang erfaring med uvi.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg syns det hjelper å holde seg varm også - jeg sitter på lammeskinn og har gjerne varmeflaske mellom beina/under rompa... i tillegg til det de andre over nevner )
Gjest thricane Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 pass på når du kjøper tranebær å sjekke innholdet. det er stor forskjell på både kapslene, i tillegg til at juice/saft fra blant annet apoteket inneholdet veldig mye sukker, som du ikke skal ha. uvacin er også effektivt for å slippe å fly på do i ett kjør, så får du deg litt søvn. hold deg varm og tørr og vask deg ofte, ikke med såpe, men skyll med varmt vann. tørk deg med egen handkle/klut der nede. og til slutt, ikke drikk bare og for mye appelsinjuice, ikke bra for nyrene dine. drikk heller masse te, eks kjerringrokk. har du ikke det så er grønn te eller kamillete også bra. får du feber, tisser blod eller smerter ved nyrene, så ringer du lege asap. god bedring.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2009 Jada jeg har hatt det før så jeg veit at jeg må ringe legen da, men jeg tok en sånn hjemmetest fra apoteket nå, som jeg og tok sist og nå var den ikke positiv, men har vært i kontakt med legen, så får bare se det an, derfor tenkte jeg bare på gode tips så det kanskje ikke bryter ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå