Ladybird82 Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har forsøkt å ringe til jordmor i 9 (!) uker, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Hvem er det egentlig som har ansvaret for jordmordtjenesten i en kommune? Jeg må rett og slett ta kontakt med "overordnede" her, for nå er jeg drittlei av å vente på svar. Jeg er sikker på at jeg har rett tlfnr. Dette er sjekket opp mange ganger og det var det samme i mitt forrige svangerskap for kort tid tilbake.
Bromelia Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Her er det helsestasjonen som har med jordmor å gjøre. Det er dit jeg ringer for time osv. Så kanskje de kan hjelpe deg? Her er jordmor bare til stede to dager i uka.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 For å få fatt i en overordnet, ville jeg sjekket med helse- og omsorgsetaten i kommunen.
Tabitha Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Syntes også det var et problem, de er sikkert opptatt med "klienter" når de er til stede, og kan heller ikke nås på telefon i lunsjpausen. De skulle hatt en e-mail man kunne ta kontakt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå