Treningsmamma har født ♥ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde min første eggløsning etter siste fødsel den 26 og 27 september. Kjente det veldig godt og var ikke i tvil. Lørdagen etter den 3 oktober begynte jeg å spotte. Fikk første ordentlige blødning mandag 5 oktober. Som det ser ut er jeg ca 25 dager uti syklusen min, men denne gangen har jeg ikke kjent eggløsningen. Er oppblåst, rar utflod (blank, gele og seig om hverandre- beklager detaljer). Hvordan er dette med sykluser igjen. Hvor mange dager er vanlig? Kan jeg vente mens i disse dager? Veldig glad for svar
Sånn kan det gå Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Når den kommer i gang igjen etter fødsel er du nødt til å bare se det an noen runder før du vet hvordan din syklus stabiliserer seg. Kan være uregelmessig i starten og kan også endre seg fra den syklusen du hadde før, så det er umulig å si noe generelt om hvordan din blir.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for det Er i tillegg super trøtt, men kan tenkes jeg brygger på noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå