Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 egentlig..er dere fornøyd med livet??sliter dere med noe ?eller er dere lykkelige å har masse venner??hvordan har DU det??
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Akkurat nå: JÆVLI... den jeg elsker mest har flyttet fra meg...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 hehe.. har det ganske bra nå Men har stort sett ett eller annet kaos i livet, fra litt utenforstående faktorer. Men jeg har det godt med meg selv:) Og det er vel det viktigste?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Ikke så veldig bra. Forholdet er slutt, jeg har bare ikke sagt det til ham enda. Skulle gjerne fått mot til si at jeg vil ut, det har vært dødt i årevis.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Det var søren meg masse gode spørsmål.. nja, jeg har det egentlig bra. Vi har en helsesituasjon her i familien om dagen ( nei, ikke svineinfluensa) og det har bundet oss sterkere sammen til tross for at jeg er deprimert og går til psykolog. Matrialistiske ting ser ut til å ordne seg så får vi bare håpe at helsa holder. Vi har masse venner som er oppriktig glad i oss og det varmer veldig å vite at de er der, selv om vi ikke finner på noe sammen hele tiden. Så jeg vil si at jeg har det bra, med litt vondt innimellom... Enn du da HI, hvordan har du det? Er du fornøyd med livet ditt? Er du lykkelig? Har du masse venner??
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Egentlig veldig bra, men akkurat nå er det litt bølgedal pga at vi har liten baby og ting er litt usikker på slag av bolig, når vi kan begynne bygging av neste, får ikke gjort ting vi vil osv. Men dette er jo bare småplukk da. Føler meg generelt veldig heldig som har en enestående flott mann og 4 nydelige friske fine barn, god økonomi, masse familie, venner osv. Denne perioden her blir jo ikke langvarig selv om det er tungt akkurat nå, vi vet det snart blir bedre :-)
Nikki 75 Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har det faktisk helt fantastisk, når jeg bare tenker meg litt om. Jeg er bare ikke så flink til å sette pris på det i hverdagen. Men jeg har en snill mann, stort sett greie stebarn, en baby på vei, en familie som er på talefot og gode venner, en svigermor som er helt fantastisk, og en svigerfamilie som har tatt i mot meg med åpne armer fra dag en. Har noen veldig gode venner som alltid backer meg opp og gleder seg på mine vegne. Jeg har et fint hjem, fin bil og en helt grei (ikke super) jobb. Jeg har ingen barnefedre som lager krøll, ingen Barnevernsarbeidere på døren og ingen nakenbilder på internett! Livet er egentlig supert, takk for påminnelsen!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Hvor lenge skal du holde ut da? Er det ikke på tide å begynne å leve?
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Med unntak av svineflunsaen har vi det helt fortreffelig, takk som spør.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Til deg som sier at forholdet har vært dødt i årevis, det er som å høre meg selv prate.... Jeg skrev innlegget om noen andre som har vært sammen med gubben i over ti år... Mine DØDE følelser for mannen min er ikke pga han andre jeg fikk følelser for for et par dager siden nei, det har vært dødt her i mange år...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Både og. Mannen min mistet jobben, og jeg har vært søker i snart et halvt år uten å lykkes. Det er negativt. Positivt er det at jeg er begynt å trives med å gå hjemme, og ser det gode i å nyte tiden med ungene. Jeg har også knyttet et nytt vennskap i dag i en barselgruppe og det er faktisk første gang jeg har hatt en venninne etter at jeg fikk barn Jeg ser positivt på framtiden, selv om de siste årene har vært harde.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #12 Skrevet 29. oktober 2009 I det store og det hele så har jeg det veldig bra, men det er to filleting som plager meg for tiden; det ene er trang økonomi og det andre at jeg har lagt på meg ganske mye og føler meg skikkelig tykk og patetisk. Men det er jo to ting jeg kan ordne opp i selv...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #13 Skrevet 29. oktober 2009 Vel, tatt i betrakting alt osm har skjedd den siste tiden, har jeg det ganske bra akkurat nå. Ble dumpet da jeg var 4 mnd på vei av min samboer gjennom 5 år....Helt ut av det blå ja...Hyggelig osmmer kan man si. Men nå har jeg kjøpt leilighet- Holder på å flytte inn i den- Og ser are positivt på fremtiden. Gleder meg til ebbsisen kommer, tross knuste drømmer...Skal lage noen nye etterhvert:-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #14 Skrevet 29. oktober 2009 Oi oi..sånn går det når man ser på tv, og tror man kan touch: osm= som, osmmer=sommer,are= bare, ebbsisen= bebisen he he Hilsen 22:18
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 tror man KAN touch....jøsses...Beklager så mye!:-( 22:20
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #16 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er sliten, hatt kraftig hodepine, smerter i kroppen og vondt i halsen i to dager nå, i tilegg til at jeg har en oppgave som skal bli ferdig neste uke, får ikke gjort mye... :/
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #17 Skrevet 29. oktober 2009 Tja, hva skal jeg si?? Jeg er ulykkelig forelsket i min bestevenn. Har faktisk aldri vært så forelska før, og jeg har passert 30. Jeg vet han ikke er interessert, så jeg har ikke sagt noe. Jeg går på rehabiliteringspenger pga skade, og har nå 66% av en dårlig lønn. Dermed er økonomien min på bristepunktet. Jeg har et elendig forhold til min mor, og innser at hun nok har gjort mer skade enn gagn i livet mitt. Men sett bort fra det, har jeg det veldig bra. Jeg er frisk (bortsett fra skaden), barna mine er friske, jeg har en viss inntekt, jeg har tak over hodet, og gode venner og familie. Så alt i alt er livet ganske bra, og kommer bare til å bli bedre.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #18 Skrevet 29. oktober 2009 Oi, skulle jo være smil på slutten der.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #19 Skrevet 30. oktober 2009 Har det kjempe bra. Har 2 fantastiske barn, en bra mann, flott familie samlet rundt oss og masse bra venner. Gleder oss masse til helgen da vi skal i bryllup med gode venner. Synes i grunn livet er Herlig!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #20 Skrevet 30. oktober 2009 Det jeg reagerer på er at betegnelsen på lykke stort sett avhenger av masse venner. Det trenger ikke å være synonymt med lykke. I det siste har jeg vært gjennom en periode med selvgransking og tanker rundt de jeg omgås. Jeg fant ut at jeg godt kunne svart at jeg hadde masse venner hvis noen spurte, men i bunn og grunn betydde mange av disse vennene null og niks for meg. Noen er ufattelig selvopptatte, noen er bare så langt i fra meg i syn på livet og verdier som det går an å bli. Så lykke for meg er en god og omsorgsfull familie, friske barn, og noen få, kjære venner. I tillegg en jobb som gir meg utfordringer og rom for utvikling, og god helse. Og alt det er evig takknemlig for at jeg har nå.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #21 Skrevet 30. oktober 2009 Har det jevnt over veldig bra, mye takket være et enestående forhold med en fantastisk mann. Vært sammen i 12 år, men kjempeforelsket ennå. Har god og sikker økonomi og jobber som er spennende. Problemene er forbigående hverdagslige trivialiteter som løser seg. Akkurat nå er hverdagen over middels spennende fordi vi er to dager forbi termin med vår første. Det preger kroppen min og tærer på tålmodigheten noe. I horisonten lurer selvsagt noen bekymringer for hvor lenge jeg blir gående. Blir tiltagende bekymret hvis jeg må gå mye lengre enn ei uke... Sagt med værmeldingsuttrykk; VELDIG bra klima, jevnt og stabilt, men en og annen dag preget av forbigående lett skydekke.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #22 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har det helt perfekt! Rett og slett! Akkurat funnet ut at vi skal flytte hjem til nordnorge igjen, et halvt år tidligere enn planlagt! Har en haug med gode venner som venter på meg hjemme Nesten ferdig med utdannelsen God økonomi, god helse og har slanket meg inn i en bukse som ble for liten i sommer. Livet smiler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå