Gå til innhold

Når tror dere babyen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje litt overtroisk nå, men i natt fikk jeg en følelse av at han eller henne Må komme natt fra fredag 13. til lørdag 14. Jeg har termin den 11. (Grunnen er at knøttet ble unnfanget etter en fest forrige fredag 13. i februar, altså lørdag 14.) ... Selvfølgelig skjer det ikke, fordi ting skjer jo aldri slik du forventer at de skal skje! Men det hadde vært et morsomt sammentreff...

Har noen andre av dere slike merkelige ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har faktisk ikke tenkt på.....men e har på filingen at e før før termin..... har hatt rett på at d va gutt, å at hode ha festa se.... så da gjenstår d å sjå......

Skrevet

hmm, hadde termin for to dager siden, så da er det sikkert 1.nyttårsdag. nei da, men jeg tror ikke han kommer av seg selv, jeg blir nok satt i gang, hvertfall det jeg har på følelsen =/

Skrevet

jeg tror han kommer før termin!

har termin 24. november, så det er jo fortsatt ei lita stund igjen, men for min del kan han bare komme!

har hatt på følelsen at jeg føder før tia under hele svangerskapet, og til tider vært redd for å føde alt for tidlig!

håper han vil ut snart, men jeg er vell blandt de heldige som går over tida!!!

håper bare å føde før desember! så lenge før jul som mulig!

Skrevet

Har hele tiden gått med en følelse av at jeg kom til å føde før tiermin,

men nå er det 7 dager igjenn. og lite som tyder på at den har tenkt seg ut med det første. Får vel bare vente i spening.........

Men føler meg klar til å møte den lille ;)

Skrevet

jeg har termin på mandag og tror ikke han kommer før det, men tipper 3 nov. samboeren tror i helga.

håper bare at jeg ikke går noe mere over enn max 1 uke, blir engstelig om det blir flere dager enn det.

var hos jordmor i dag og der var alt bra. urinen som det har vært utslag på protein siden uke 22, var nå plutselig fin :) samt at jeg har en hb på 13.

formen er fin. litt sliten i magen og mere kynnere men alt bra.

når vil den lille ut..... føler jeg kommer til å gå slik til jul;)

Skrevet

Fra jeg fikk "Gravid" på testen har jeg tenkt på tallet 26. Menstermin var 18. desember, ul-termin er 23. desember og jeg er altså rimelig sikker på at han kommer 26. desember;) Jeg er liksom så overbevist at dersom det skulle skje noe før den tid kommer jeg bare til å avfeie det;) Hehe... Er veldig rart å være SÅ overbevist om akkurat den datoen... Blir spennende å se om det stemmer!!

Skrevet

Jeg tror han kommer på 2-årsdagen til storebror. Det blir da 6. januar, fem dager over termin. Vet ikke helt hvorfor, men det bare virker sannsynlig at det blir nøyaktig som med førstemann.

Skrevet

Vet ikke hvorfor.. men hjernen min har vært helt innstilt på 6. november.. men har ikke termin før 28! Jeg hadde i utgangspunktet ingen forelesning den dagen.. men det ble flyttet en, så første instinkt var at det passer ikke for meg, for jeg har tenkt å føde da.. men, men.. får ta fødsel etter forelesning;P

Ingen ting som tyder på at han skal komme i nærmeste fremtid:( Inners inne føler jeg at han aldri skal komme ut! Går sikkert på overtid med min flaks! Men lov å håpe. Prøver å praktisere å være mindre inne på bim.. kanskje han kommer da hvis jeg tenker på noe annet;p

Skrevet

Jeg har lenge tenkt på 2. november, lenge før jeg fant ut at det var fullmåne den dagen. Har termin 8.november.

Skrevet

Jeg tror jeg føder et 2-3 dager etter termin.. sist gang fødte jeg 6 dager etter termin.. (igangsetting etter vannavgang). Tenker at det er vanlig å føde litt før med andremann....

Skrevet

Skal ta KS den 9des men har hele veien trodd at denne gangen starter det selv, før tiden. Skal absolutt ikke gå i fødsel jeg da grunnet flere tidligere KS, så det hadde vert greit om hun bare ble på plass til 9des..men har som sagt på feelingen at hun kommer før, det finnes både farsdager, bursdager til en del i familien fra nå og til den tid, skal se jenta må dele dag med noen andre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...