SiMaMi Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Heisann! Jeg skrev ett innlegg der for å prøve og vinne en Avensis til kjærsten min. Vraket bilen hans engang, og tenkte at det hadde vært fint om jeg vant den til han for å gjøre det godt igjen. Men, den personen som leder har 1670 poeng.. Lurer på hvordan de får til det..?? Vis jeg sender linken til alle mine venner og legger ut på facebook så har jeg kansje 400 anbefalinger om ALLE hadde svart. Hun dama har sikkert lagt inn på et forum.. Så jeg prøver det samme: http://www.vinnentoyota.no/?CID=6853 Kan dere være så snill og følge denne linken og lese historien min å gjerne anbefale om dere vil:) Nå får alle vite hvor klønete sjåfør jeg er også... hmm
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skal anbefale dere hvis du lover meg at du aldri kommer til å kjøre den bilen;) hehe Neida, skal anbefale dere jeg:)
SiMaMi Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Hehe, så bra:) Nei, skal ikke kjøre den.. hvertfall ikke på vinterføre:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 good good:) De andre som har så mange anbefalinger har nok blogg eller bloggvenner. Så får nok endel anbefalinger pga det.
Stina <3 Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Men hvordan er det med de anbefalingene? Gjelder de nå eller er det bare etter at juryen har valgt finalistene Ser juryen på hvor mange anbefalinger historiene har før de velger finalister?
SiMaMi Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2009 Godt spørsmål, det står det jo ingenting om i konkurransereglene. Sendte en mail og spurte jeg:) skriver igjen når/om jeg får svar.
Stina <3 Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Ja flott Nemi_Freak Send svar når du vet Da må jeg og kanskje fortelle alle og enhver om bilen jeg ønsker Ønsker forresten en annen bil en deg da:)
SiMaMi Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har fremdeles ikke fått svar på den mailen jeg.. Men det er bare og stemme på meg alikevel:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 1670 stemmer? GOD DAMN! Jeg syns jeg leste meg til at de 8 beste (flest stemmer) går videre til finalen, så velger juryen ut etter det. Jeg stemmer deg, håper du vil stemme på oss også! ) http://www.vinnentoyota.no/?CID=3499 Lykke til da!
SiMaMi Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2009 Stemte tilbake:) selv om du har maaange flere stemmer enn meg:) Stemmer tilbake på alle som stemmer på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå