Gå til innhold

1. trimester er eigentleg ganske slitsomt...


tingeling81

Anbefalte innlegg

Kvalm, trøytt og sliten! Gledar meg til 2.trimester :-) og det er ikkje så lenge til :-) 10+6 i dag. Er gravid med nr .3 no, og 1. trimester er det eg synst er mest slitsomt... litt sytete det her, men no er eg lei av å vere kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig jeg også, men jeg er også snart i 14 uke og venter på at energien skal komme tilbake og at jeg blir mindre trøtt...Nå når kvalmen har avtatt så har hodepinen kommet...

Men et lite tips til deg som er kvalm er ingefærte og ingerfærrot-kapsler som du får kjøpt på helsekost. De fungerer for meg ihvertfall...Så får vi alle sammen satse på at energien kommer snart :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen uker hjemme fra jobb for kvalme og forlamende trøtthet er det på mandag dags for meg å komme meg tilbake på jobb. Er nervøs over at jeg skal bli like kvalm og sliten som sist jeg var på jobbs kastet jeg opp etter att ha vært der i 2 timer ... men jeg er nå i uke 14 så det burde vel være slutt på dette nå?!!

Lykke til alle som er kvalme, trøtte og slitne! :) Vi klarer dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 13 nå og det ser ikke ut som om kvalmen har tenkt til å avta any time soon.. men men.. med sønnen min så spydde jeg til omtrent uke 25 så skal vel klare det igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...