Gå til innhold

Huff, så dårlig samvittighet nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemmeværende og pleier ALLTID å lage en varm lunsj til mannen min fordi han har en lang lunsjpause og jobber utover kvelden hver eneste ukedag. I dag så bestemte jeg at jeg skulle gå en tur med barna, vi hadde det så gøy at vi helt glemte tiden. Da vi kom hjem var min mann på tur til jobb igjen uten å få noe å spise. Stakkar han kommer jo til å bli kjempesulten utover ettermiddagen.

Jeg er helt fortvilet her, aner ikke hvordan jeg kan gjøre det godt igjen..

Stakkars mannen min som har en sånn tåpelig kone som ikke klarer å stelle skikkelig for ham. Hva pleier dere å gjøre når dette skjer med dere? eller skjer det aldri fordi dere klarer å passe tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant han ikke veien til kjøleskapet selv?

Skrevet

Hvis jeg glemmer noe vi har avtalt så sier jeg beklager og så er det det hele. Kanskje han hadde fått et kyss på kinnet også:)

Skrevet

Er du seriøs? Dra tilbake til 50-tallet du..

Skrevet

Mine menn pleier å sulte ihel foran kjøleskapet. Så begraver jeg dem og så går jeg ut å finner en ny en..

Skrevet

Nei, det skjer aldri fordi samboer for det meste lager lunsjen sin selv.

Skrevet

Det var lur;) Da er det bare å passe på at livsforsikringer og slikt er i orden, så har du en sikker inntektskilde;)

Ikke blir du tatt for mord heller, så du kan jo bare begrave dem på normalt vis:)

Skrevet

hihi :) :) :)

Skrevet

Sier beklager og lover noe skikkelig godt en annen dag?

Her i huset har vi delt tingene ganske greit mellom oss, så det er ikke noe trøbbel "likestillingsmessig" at jeg er den som lager middag og handler inn maten. Det funker for oss!

Så da får jo jeg dårlig samvittighet dersom jeg glemmer å kjøpe brød slik at han ikke har brød til både frokost og lunsj! Da må jo han bruke ekstra tid på å skaffe seg mat i løpet av dagen eller gå sulten. Når det vanligvis er slik at jeg sørger for at brød er i hus og så glemmer jeg det, så får jeg jo dårlig samvittighet? Men jeg sier i fra så raskt jeg kommer på det og sier at jeg er lei for det. Ikke noe mer styr enn det! Mannen min er kjempeglad for at jeg lager god middag hver dag og sier ganske tydelig fra om det! Og jeg er kjempeglad for at han gjør de tingene han gjør og sier tydelig i fra om dét.

Ta det med ro HI, mannen tåler å gå sulten en dag!

Skrevet

huff, jeg får si unnskyld og håper at han tilgir meg. Han har sikkert kjøpt seg noe enkelt å spise, men det er jo ikke det samme som skikkelig hjemmelagd mat.

Han har en såpass krevende jobb at da synes jeg det er best at all maten er klar til han kommer hjem slik at han slipper å vente på mat, men heller får slappet av litt og sett til barna før han må reise igjen.

Han ser jo ikke barna så mye heller fordi han jobber så meget får derfor ekstra dårlig samvittighet når jeg ikke klarer å stelle ordentlig for ham.

Selvfølgelig setter mannen min pris på at jeg steller for ham, da vinner jo jeg også fordi jeg har en hengiven ektemann som er glad dog sulten idag..

Skrevet

Du høres ut som en 50talls kone...

Dersom mannen kommer hjem å sulter ved brødboksen så får han jo lov til det... Som en annen nevner her la han sulte ihjel og da skaffer du en ny...

Jeg tror faktisk de fleste mannfok i dag vet hvor man finner brød, smør og pålegg så da burde jo ikke det være noe problem!!!

Du sier at du håper han tilgir deg, er du veldig underkuet av han? Slik du skriver det så kan det virke som han er en veldig dominerende mann...

Skrevet

Håper ikke at han dør av sult, siden han ikke fikk hjemmelaget mat i dag. Uff....Føler med deg HI.

Skrevet

Hehe :o) Akkurat det jeg trengte - en god latter!

Takk!

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dere håner meg!

Min mann er slettes ikke dominerende, men liker å ha ting i ordnede former! Det gjør han da ikke til misshandler av noe slag..

Han er vandt til å få varm mat to ganger om dagen, få kaffen servert og at det er rent å ryddig her.. Ærlig talt, det er da det minste man burde yte når mannen er ute å tjener penger til livets opphold hver eneste dag!

Hvis dere hadde passet bedre på mennene deres så hadde de kanskje ville ha blitt ved deres side istedet for å flytte fra dere! Skjønner godt at en mann som må lage sin egen mat (!), vaske(!) og rydde(!) gjerne vil bo alene for å slippe masset på at man hele tiden skal gjøre mer og mer hjemme! Det er jo rett å slett uhørt at en mann skal løpe rundt å først tjente pengene til familien for så å gjøre en kvinnes jobb!!!!

Nei, en mann skal man passe på og stelle godt med det har de virkelig fortjent!!

Skrevet

Så når mannen din vil ha sex, så må du slippe alt det du har i hånda og hoppe til sengs?

Skrevet

haha for hver gang du prøver å forklare deg HI jo morsommere er det.

Jada, jeg er helt enig med deg jeg vetu. Menn trenger å få sydd puter under armene fordi di er jo så flinke å tjener penger til livets opphold....

Hehe dette minner meg mest om et realityprogram hvor man skal leve som på 50 tallet... Tips til deg, ta med deg et tv-team i en uke, god underholdning til oss andre.

Nei mannen min reiser nok snart fra meg tenker jeg. Jeg er av dem som er for likestilling. Og mannenn min lager mat (!), vasker (!), støvsuger (!) og ellers hva som trengs av og til!!! Huff så synd det er på han...

Skrevet

Nei, men hallo!!! Vårt sexliv raker da vel ikke deg eller noen andre..

Makan!!!

Jeg spurte etter råd for å vite hvordan jeg kunne gjøre det godt igjen og får høre at min mann er både det ene og det andre!

Skrevet

LOL!!

"Derfor mennene våre flytter fra oss!" :-))

Det er vel heller sånn at HIs mann er ute og p*ler på andre jenter og kommer hjem til sitt plettfrie hus og kuede kone ;-)

Skrevet

Huff, er du ikke engstelig for at du en dag skal finne ham død foran brødboksen? Det kan skje vet du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...