Gå til innhold

Nå vil jeg også ha ull underst. Noen som har anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tenker på tynt ullundertøy, type Pierre Robert. Noen som vet om gode produkter i forhold til kvalitet og pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg trodde faktisk at ull var ull, men nå fikk jeg endel av svigermor og det er god forskjell ja...

Vi bruker bare cubus sine, som regel... kjøper også litt på sparkjøp, men ser nå at de blir litt tynne i forhold. Fikk et par nydelige sett fra reflex, og de var virkelig gode!

Skrevet

Jeg kjøpte en singlet på cubus nettopp og ble overraska over hvor grei den var. Ellers liker jeg også IRIS ulltøyet som de m.a. selger på sparkjøp. Jeg bruker den med stopper:) Ellers er nøstebarn sitt ull/silke til voksen kjempe fint og godt, men i en helt annen prisklasse.

Skrevet

Gå på bogerud og kjøp janus!

Er du ikke større enn meg, så kan du få i barnestørrelse (170) stillongs f.eks.

Det er også fine ull/silke topper som faktisk fungerer bra under f.eks. en dressjakke.

Skrevet

Devold, er bare helt fantastisk. Koster litt ja, men jeg bruker det stort sett hver dag hele vinteren og da er det verd prisen. Aldri vært så god og varm :) Ble voksen før jeg oppdaget det ull på kroppen for jeg HATER alt som klør og det har gitt meg en ny hverdag.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Godt tips, jeg har faktisk noe superundertøy i str 16 år, men synes det blir litt smått siden jeg er 174 lang, med meget lange bein ;-)

Noen som har kjennskap til pierre robert?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, liker Devold, har det til han lilleog det holder seg utrolig bra. Har Devold kortermet trøye og singletter?

Skrevet

til voksen eller barn???

Til barn annbefaler jeg tom og rine til sparkjøp

eller janus sitt

Til voksne er absolutt janus sitt en favoritt.. (og liker spes janus design ullen.. litt bedre å se på..)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Til meg. Jeg vil ha ull. Jeg er voksen.

Skrevet

Hvor kjøper man janus design ull?

Jeg har kjøpt noen trøyer i ull/silke fra nøstebarn til meg. Nydelig å ha på. Og pent syns jeg:)

Skrevet

Bruker nøstebarn til barna. Er superfornøyd med dette.

Skrevet

Kommer helt ann på hva du skal bruke det til. Til vanlig bruk anbefaller jeg singlet/topper fra Iris eller Eva (Sparkjøp. De er av god kvalitet:)

Til mere turbruk og type "ut å leke med barna" anbefaller jeg Janus eller Devold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...