Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gravid på rd 14..

Men i dag en uke etter har jeg mensen smerter til den store gullmedalje å reiser å kjøper en test,tek den nå å der står det ikke gravid!! Hva skjer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... Høres ut som om du har en tidlig sa:(

Skrevet

Faen..

Men bynda ikkje blø får e slutte på medisin avon.???

Skrevet

Har du ikke tatt hcg-prøver hos gyn/lege for å sjekke at nivået stiger som det skal?

Skrevet

Nei.. Har aldri fått beskjed om det fra St olav..

Skrevet

Synes synd på dere som ikke får tildbud om hcg-prøver i beg. av svangerskapet. Du bør ringe til St. Olavs nå, fortelle om situasjonen og kreve en rekv. til blodprøve (at den fakses fastlegen din i dag , sånn at du kan ta bl.prøve i morgen).

Skrevet

For testen ska slå ut når som heks på dagen nå????

Skrevet

ja, hvis det er 3 uker siden innsetting skal en hjemmetest bli pos. nå, uansett når på dagen du tar den.

Skrevet

Fikk ikke tak i st olav,men var hos doktoren. Må tilbake i morgen tili men urin prøve.. Men mister jeg så starter jeg vel å blø om jeg går på medisin??.. Faens drit..

Skrevet

Trist dette her. Er i samme situasjon. Positiv test og så mensen i all sin kraft. Snakk om opptur og nedtur... Jeg har bedt om å få ta blodprøve for å måle hcg verdien med noen dagers mellomrom for å se om den er nedadgående. Snakket med St. Olav etter at jeg hadde vært hos legen i dag og de var enige i fremgangsmåten.

Men om testen din var negativ nå så er det kanskje ikke vits med blodprøvene? Spør legen i morga hvertfall.

Skrevet

Har ikke tatt test hos lengen han ville vente til i morgen. Blør ikke i det hele tatt,så skjønner ikke no her..

Bruker du noe medisiner nå???

Skrevet

Kan ikke svare, men håper det går bra...ingenting værre!

Skrevet

Jeg tok siste dose med Crinone eller hva den nå heter på mandag, så ingen medisiner nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...