Gå til innhold

Innvendig UL var "vondt" !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært der idag. La meg (naken nedentil selvsagt) oppå en gynekologstol på et ISKLADT legekontor. Så kom gynekologen med denne dingsen som skal oppi vagina......dæven jeg følte jomfruhinna var tilbake, enda sterkere enn da jeg debuterte som tenåring ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLØNE-lege.....

Mine gyn. (har veksla på 3 stk) stikker den ikke inn en gang.. Roterer bare litt ytterst ved inngangen :)) Kjennes knapt!

Skrevet

Hvis de ikke stikker den inn kan det da umulig være særlig hensiktsmessig å ta innvendig ul i utgangspunktet? Poenget er å se livmor og/eller eggstokker.

Skrevet

Vestibulitt/vaginitt er en smertetilstand i henholdsvis inngangen til skjeden og skjeden. Hvis det gjør vondt med innvendig UL (noe det vanligvis ikke skal gjøre) så kan det kanskje være noe slikt? Evt. en soppinfeksjon?

Skrevet

Har hatt maaaange invendige UL og den tingen skal da virkelig ikke langt oppi før det de ser det de skal se..

Det har heller aldri gjort vondt. Så enten klønelege, eller så var HI superanspent, men sånn oss imellom hvor lett er det å slappe av når man er inne til undersøkelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...