Gå til innhold

Hva f*** skjer med Lifeline vitaminene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå spist Lifeline Gravid siden januar da vi planla å starte prøvinga. Er nå 27+4 og spiser de fortsatt som et multivitamin-tilskudd.

MEN, alle pakkene med GRAVID-vitaminen jeg har kjøpt har inneholdt poser merket med GRAVID:

1 hvit rund stor tablett

1 rødaktig oval tablett

3 omega3 tabletter

Så fikk jeg en vareprøve med brosjyre i posten i sommer med samme pilleposen, men i brosjyren står det at det skal være 1 hvit oval tablett, 1 rundt blåsort tablett og 2 omega3 tabletter. Jeg regnet med at dette var feil og tenkte ikke noe mer over det før jeg kjøpte en ny pakke på apoteket i går. I den pakken merket GRAVID, med poser merket GRAVID inneholdt posene:

1 hvit oval tablett

1 blåsort rund tablett

2 omega3 tabletter

Har også fått en prøve på Lifeline AMMENDE, og den er jo helt lik som de første GRAVID-posene var med den store hvite runde tabletten, 1 rød og 2 omega3.

Betyr det at jeg egentlig har spist ammende tabletter hele veien og dermed ikke fått i meg folat?(ERGO, blitt LURT av Lifeline???) eller er det den nye pakken som er FEIL???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver øverst 3 omega 3 tabletter men du mener 2 ikke sant? I de gamle pakkene var det 1 hvit rund tyggetablett, 1 rødaktig oval tablett og 2 omega 3 tabletter! Men de har fått så masse klager på grunn av at de gamle tyggetabletten var så svær og vond så nå hr dem byttet den ut med den hvite ovale som kan svelges hel! Hvorfor den røde har blitt blåsort vet jeg ikke men sånn er hvertfall de nye pakkene :) Så du har fått i deg det du trengte, trenger ike å bekymre deg for det! Var mye snakk om det for noen uker siden på 1. trimester og da la ei som jobber for lifeline inn et kommentar da hun forklarte dette :)

Skrevet

*svære og vonde* skulle det stå ;)

Skrevet

Lifeline har endret litt på utformingen pga mange klager over den store, kvalme tyggetabletten. Så du har nok spist riktig hele tiden, de har bare endret dem nå i det siste :)

Skrevet

det skulle være 2 omega 3 ja...

jeg synes at de nye tablettene var enda verre enn de gamle selv om disse skal svelges hele. Rakk å få en liten smak av de i dag tidlig og brakk meg skikkelig over vasken. Den gamle tyggetabletten gikk ned sammen med yoghurt eller bioq så det gikk på en måte fint. :)

Skrevet

den blåsvarte er fæl men alt er bedre enn den svære tyggetabletten fra den gamle pakka! Den slet jeg veldig med. Den + kvalmen var ingen bra kombinasjon her ;) Lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...