Gå til innhold

Noen som har/ har hatt barn som sluker luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt som svelger luft når han spiser. Dere som har erfaring med dette, er det noe de slutter med etterhvert? Er det noe man kan gjøre for at det skal bli bedre? Har hørt om ei som pumpet og gav på flaske istedenfor men det er ikke et alternativ, da slutter jeg heller og gir flaske på heltid for det er så vondt å pumpe og skulle gjøre det 6-7 ganger pr dag... phuuu

Håper noen har gode råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, datteren min gjorde det. Barnelegen kommenterte det allerede på føden. Var så glupsk og slukte masse luft.

Fra hun var 6 til 12 uker var det flere timer med skriking hver dag. Så gav det seg heldigvis. Slitsomt var det iallfall.

Ingen av søskenene hennes var slik.

Skrevet

Ja, alle guttene har gjort dette, spesielt minste. Vesla gjør det nesten ikke. Husker ikke helt når det kom seg, men tror det må ha vært ganke sent, hadde vel innført grøt.

Skrevet

lillegutten min gjør det,sliter da veldig med luft i magen stakkar. han er 2 mnd gamel...storebror gjorde også dette, det ga seg når han var 3-4mnd...

Skrevet

Når du har lagt barnet til puppen løfter du opp overleppa slik at barnet får puppen godt inn i munnen.... det hjalp hos oss:o)

Stalltips fra en gammel jordmor på sykehuset:o)

Skrevet

Godt å høre at det går over, for det er en gutt som er veldig urolig her også. Skal prøve med overleppa også skal jeg krysse fingrene for at det blir bedre etterhvert. Han er nå 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...