Gå til innhold

off sitter og griner og er heilt uttafor :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så kremmenes denne influensa, livredd!! har lust og holde barna hjemme fra skule og barnehage. hvor mye lov er det? no når det står verst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, jeg går på skole selv da. Men har lyst å bare bli hjemme, det er to stk i klassen som har vert guffene.. Jeg har helt hetta for å få dette, skal ta vaksinen idag tror jeg.. Selv om jeg ikke har så lyst.

Skrevet

Ta det med ro. er noen av dere i risikogruppen? Hvis ikke så kan du iallefall ta det m ro

Gjest sug lut
Skrevet

Du sliter tydeligvis med mer enn svinepesten - søk hjelp.

Skrevet

Første annie her.. Jeg er i risikogr, er i uke 30 nå. Jeg er fint lite fornøyd med å gå på skole nå ja..

Skrevet

Går det an å få legemelding om at en f.eks kan gjøre skolearbeidet hjemme hvis en er redd??

Skrevet

En kan jo ikke bure seg inne fordi om en er redd. Da må du jo holde deg vekke fra, buss, trikk, butikk, alle offentlige steder. Hvilket liv er det.

Skrevet

Hvis man blir så redd av noe som er mindre farlig enn å kjøre bil, stå på ski, gå over gaten, så trenger man psykiatrisk hjelp.

Skrevet

skal på samtale i dag...med skulen. skal forhøre meg litt om det da. så kan eg skrive inn her atterpå!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...