Gå til innhold

Tilbake fra UL av magen nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se babyen også :D hjertet var igang hvertfall, men fikk ikke se stort annet da han som tok UL tross alt ikke har peiling på fostre. Så det var "bare" en denne gangen også =)

Kom hjem og gikk på do, og jammen hadde jeg ikke blødd litt.. Kom litt lyserosa på papiret også. Typisk, nettopp fått bekreftet liv for så å bli bekymret igjen. Hadde blødning med Iris også, ganske mye mer enn dette da!

Han tok ikke innvendig UL så var ikke derfor..

Var ingenting galt med lever eller galle.. Merkelige greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange uker er du på vei ? Husker jeg fikk litt lyserosa blødning i uke 9 med lillesøster.

Skrevet

Off ikke godt å gå rundt å være bekymret!!

En venninne av meg hadde mange blødninger gjennom svangerskapet.. Spesielt i begynnelsen. Men hun gikk å sjekket og dem sa at alt stod bra til med babyen.. Om jeg ikke husker feil, så sa dem at ofte kan det komme blødninger fra de ''veggene'' i livmoren eller noe sånt!

Uansett synes jeg at det er alltid lurt å sjekke bare for sikkerhetens skyld. Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Det går helt sikkert bra!

I familien min er det tradisjon med "mensen" gjennom de første månedene av svangerskapet- mormor hadde det i alle sine fire svangerskap (og visste dermed aldri hvor langt på vei hun var), og mamma hadde det med lillebror og oppdaget dermed ikke at hun var gravid før over halvveis... Det gikk bra med alle svangerskapene ;) Jeg hadde også en del blødninger de første månedene, men jenta er 16 mnd og frisk som en fisk. Jeg hadde morkake som delvis dekket åpningen i starten, så det var sannsynligvis derfor.

Skrevet

Så koselig at du så lille babyn din da!!! :-D

Småblødninger 3 ganger i svangerskapet med sønnen min. En gynekolog sa det var hormonelt. Satse på at alt er bra med din lille også!! LYKKE TIL!!

Skrevet

Blør ikke mer nå.. Så aner ikke hva det var jeg..

Men sikkert ikke farlig nei =)

Blødde en god del mer når jeg gikk med Iris. Blødde da i 4 dager i uke 6-8 husker ikke akkurat når.

Nå er jeg i uke 10+0 i dag =) Skal på UL igjen av bare babyen om 13 dager. Så da får vi se =)

Skrevet

Lykke til i hvertfall:D

Du er heldig! Elsker å gå gravid.. Er formen fin?

Skrevet

Takk =D

Åh, formen er suuuper! Trodde ikke de første mnd i et svangerskap kunne være så fredelige jeg!

Med Iris var jeg kvalam 24/7 i 16 uker, og kvalm 12/7 fram til uke 20! Kastet aldri opp! Blææh. Etter det kom bekkenløsningen.

Eneste nå er at jeg brekker meg av ingenting, og kaster opp uten grunn=P haha. Men er lite kvalm, hvis jeg blir det er det bare å spise litt=)

Deilig!=D Er litt trøtt da, men elsker å sove. hehe. Næh, ellers ingen plager, formen er finfin!! =D

Elsker å gå gravid? Gått gravid mange ganger?? Likte ikke så godt å være gravid med Iris.. Alt gikk så treeegt. Hadde vondt overalt, var kvalm og dårlig, masse vann osv. Denne gang går tiden sinnsykt fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...