Gå til innhold

Vi vil ha eget forum for svineinfluensa her inne!!! (skriv under!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt spør av denne overfokuseringen på svineinfluensa og blir smittet av både bekymringer og panikk hver gang jeg kommer inn her; Halve Skravle er jo om dette svineriet :-) Skjønner at mange (meg selv inkludert) har spørsmål om dette, men det skygger jo over alt annet her inne.

Jeg ønsker meg et eget forum her inne sånn at man kan komme inn her uten å stadig bli påminnet om influensaen og alle dommedagsprofetiene. Så er det frivillig om man vil fordype seg i bekymringer eller ei.....

Ellers tror jeg at jeg må finne på noe annet snart....

Signer om du er enig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke enig, for jeg gidder sjelden å sjekke de andre forumene, og foretrekker at det blir lagt ut her sammen med alt annet.

Det er jo alltid slik, nært jul handler det om jul, nært påske om påske osv. osv.

Dette opptar mange, sånn er det bare. Liker du det ikke, bør du kanskje ta en pause til svineriet er på retur.

Skrevet

Ja, bør nok vurdere det. Er jo ikke akkurat snakk om jul eller påske dette da. Jul og påske går nok fortere over og

Skrevet

Nært jul du liksom, her har vi lest om julegaver og Reimadresser siden august.

Skrevet

thi-hi-hi....hyggligere lesing er det og :)

Skrevet

Helt enig, og for at det ikke skal forsvinne blant de andre forumene, kan det godt ligge øverst sammen med skravle, anonym og krangle.

Skrevet

helt enig, men synes da at den må ligge i nærheten av skravle, anonymsiden osv ellers kommer ikke jeg til å bruke den tror jeg...

Skrevet

Vi har allerede sykdomsdebatten ... hvor mange forum trenger vi egentlig?

Gjest thricane
Skrevet

god ide, synes det kommer identiske innlegg flere ganger om dagen, så er nok noe i det at da forsvinner de ikke fra forsiden så raskt.

er i grunnen blitt drittlei jeg også.....

Skrevet

Jeg la inn forslag på dette på Ris & ros debatten i formiddag :)

Skrevet

Ja, og i samme slengen et forum for den vanlige influensaen ( er jo noen årlig som dør av den også) og så et kreftforum, et trafikkdrepte-forum og et forum for alt du kan dø av her i verden. Djizzes!

Skrevet

Det er da bare å ikke klikke seg inn på de innleggene man ikke vil lese, svare på eller "forholde seg til"... Ser virkelig ikke poenget med et eget sv.influensa forum nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...