HTC Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Får denne beskjeden hver gang jeg prøver: Windows Live Network er ikke tilgjengelig fra dette området på grunn av en av følgende årsaker: Det kan hende det har oppstått problemer på området. Det kan hende at området ikke er en del av Windows Live Network. Du kan: Du kan logge på eller registrere deg på andre områder i Windows Live Network, eller du kan prøve dette området på nytt senere.
HTC Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 hvordan logger du deg inn? Jeg har forsøkt både fra www.hotmail.com og direkte fra startsiden
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Prøv en annen nettleser, har du Explorer prøver du Mozilla Firefox for eksempel, det hjelper ofte.
HTC Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan gjør man det Sug lut? Kan ikke data
HTC Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2009 Takk Sug lut. Jeg fikk til å skifte til Mozilla Firefox
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Bra. Det er en bedre nettleser uansett, selv om jeg krangler litt med den om Flash Player.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå