Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Barn på 15mnd. Lav feber, jevnt rundt 38grader døgnet rundt siden søndag. Hoster og surkler. Litt snørrete. Har hatt et par episoder med oppkast, men har hele veien spist godt. 1 natt var det noe som plaget ham, mye gråt og sov urolig. Ellers har han sovet som vanlig. Almenntilstand er som vanlig. Jeg tenker forkjøla. Hva tenker du?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Har et barn på 15 mnd selv. Sovet urolig i natt, hatt diarè bleier to siste kvelder, bare en bleie da.. Vært snørrete, og hostet litt, ikke feber eller utilpass. Spist som vanlig. Hun er i bhg, og de er klar over at hun har hatt et par sånne bleier. De mener det nok bare er noe hun har spist. Siden det bare er en bleie om kvelden.... Det går mye forkjølelse rundt nå og sier de. Tenker forkjøla jeg og. De som har vært borti det svineriet, sier det merkes veldig på allmenntilstanden, man ikke orker noe.... Om det ikke er noe omgangssjuke da, siden h*n kaster opp.....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Beklager; jeg glemte å skrive i HI at han har en umoden lukkemuskel, slik at han normalt sett har oppstøt/oppkast jevnlig uten at det er noe galt. Og ved hoste forsterkes disse symptomene. Jeg tenker også forkjølelse, men jeg blir usikker. Ikke fordi jeg tror at han har svineinfluensa, men fordi det virker som folk rundt får helt noia bare noen hoster ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå