solita 06 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Testet for svineinf.? Her har vi vært hos lege 2 ganger på 10 dager pga feber og øreverk, ble tittet i ørene, men ble ikke tatt en eneste test. Rart, men legen var fornøyd... Han har vært syk i 2 uker nå, fikk omsider en resept på antibiotika pr. telefon i dag...
olla Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, men de har visst hatt svineinfluensa, sett utifra sykdomsforløp. Og nå har vi voksne også hatt det, så nå er det nok!!! Gått i ett i 3 uker, så neste uke SKAL jeg på jobb, og være frisk!!!
therehag Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 niks... min jente på 9 måneder er syk nå, vært på legevakten pga pustevansker/feberkramper og greier.. men ingen test. de bare går itifra at det er det...
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Vi har trolig svineinfluensa, også sønnen min på 2 år. Har kun vært i kontakt med legekontoret pr telefon og fikk beskjed om at de kun testet i spesielle tilfeller og at det tok ca 1 uke å få prøvesvar. Synes i grunnen det er greit, det er stort press på helsevesenet nå og da bør man prioritere.
3småtroll♥ Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Nei- fikk beskjed over telefon da jeg lurte på om jeg burde holde henne hjemme 1 uke om at det mest sannsynlig var det. Skjønner godt at de ikke har kapasitet til å teste alle jeg! Er jo helt kaos på legekontor osv alerede.....Syns synd på de som må til legen pga andre ting nå for det er ikke lett å komme fram på telefon noen sted om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå