Gå til innhold

Tomt for vaksine


YNWA

Anbefalte innlegg

Hei hei.. er egentlig veldig frustrert her nå. Først har jeg brukt mange krefter og dager på å bestemme meg for om jeg skulle ta vaksinen. Bestemte meg igår og troppet dermed opp på legekontoret for å ta den. Men etter 1 time i samme rom som MANGE andre i risiokogruppen, ble vi fleste sendt hjem igjen,. De hadde bare 50 vaksiner denne dagen. F*** i H******..... Så nå sitter jeg her uten stikk i armen og veldig frustrert. Har ringt irundt til flere idag, og fått samme beskjed. Det er bare hos min fastlege på mitt legesenter jeg kan få vaksinen, og dit kommer det ikke ny forsyning før ut i neste uke... Går ut i permisjon om en mnd, men fordi jeg jobber på barnehage der vi har flere tilfeller har jeg sett meg nødt til å ta meg fri fra jobb.. For ja, jeg er redd!!!! Det å gå gravid nå, unner jeg ingen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig dumt!!! Flott du har tatt deg fri fra jobb. Bare å gå i dekning til du får vaksine, og i et par uker etterpå også. Tror ikke denne influensaen er til å spøke med. Merker at de i nettverket mitt som ikke har lest timer på nettet og kontaktet kontaktpersoner hos Folkehelseinstituttet osv sitter med en mer rolig holdning enn det iallefall jeg synes de burde. Tar på alvor at flere må på sykehus. Tenker at det kanskje bare er et tidsspørsmål før folk opplever at det er mangel på både plass og personell på sykehusene. Nå utsettes jo både hjerte og barneoperasjoner på Rikshospitalet i dag... Dette tar jo tydeligvis av som fryktet... Godt du er nestemann i køen når vaksinen kommer neste uke :) Husk at kosttilskuddet bio selen kan hjelpe til å få kvikksølvet ut av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...