Gå til innhold

Ordinær UL- tråden.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var på ultralyd den 16 og det var en kjempefin opplevelse. Hun var ny i gamet og skulle derfor ha med seg en spesialist som hun skulle gå igjennom alt med, ville derfor ta lengre tid en normalt. Dette var jo bare kjempefint for da fikk vi se på lille vidunderet vårt lengre, og det ble en grundig gjennomgang av alt:) Alt var bra og vidunderet vårt ser ut til å være en liten prinsesse :) Termin 17 april:) Vi har en prins fra før så veldig gøy med en av hver:)

Var så nervøs på forhånd og nå er jeg bare så lykkelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg og min kjære også vært på ultralyd idag, på Ahus. Min første UL noensinne, så jeg var jo ganske så spent! Sykehuset er nytt og flott, og utstyret de brukte på UL var kjempebra, med flott klar skjerm.

 

Vi ble godt ivaretatt underveis, og fikk god forklaring på hva vi så på skjermen. Den lille jenta var veldig aktiv og snudde seg hele tiden, så jordmor brukte en del tid før hun fikk alle bildene/målene hun ville ha.

 

Jenta var forøvrig i god form og hadde helt fine mål etter "alderen". Termin ble flyttet fra 20 til 19 april.

 

En utrolig flott opplevelse, så de som ikke har vært enda: Gled dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul i dag. Å ble da flyttet fra 1.mai til 28.april.

Kjempe hyggelig lege som forklarte alt han gjorde og så etter. Fikk ett bilde og en anntydning til at det var jente. (ikke sikkert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL idag, det var en spennende opplevelse! Vi så babyen vinke til oss. Alt var normalt og babyen hadde det bra.

 

Vi får en aktiv liten GUTT :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL idag, det var en spennende opplevelse! Vi så babyen vinke til oss. Alt var normalt og babyen hadde det bra.

 

Vi får en aktiv liten GUTT :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd i dag!

Alt stod bra til :)

Ble så glad!! Jordmoren var veldig hyggelig og forklart alt mens hun undersøkte.

Det er en gutt i magen, noe jeg hadde på følelsen. Kjempe gøy!!:)

Fikk fremskyndet termin med 4 dgr, så ny termin er 20. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var til ultralyd torsdag 19 november. Var da 19+3 på vei. Alt så kjempefint ut. Jordmoren tok seg god tid til å kikke. Hun sa at dette var et prakteksemplar av en ultralyd. Dvs at babyen viser seg fra sin beste side, og ligger fint slik at det blir lett å se etter det man skal. Vi holdt på en god stund der inne, og hun forklarte hva vi så på skjermen. Kjempeinteressant siden jeg er sykepleier, og spesielt interessert i anatomi :)

Vi fikk vite at det blir nok en jente, og terminen ble den samme som sto fra før, altså 15 april. Dessuten fikk vi med oss 6 stk flotte bilder.

Dette var nok en flott opplevelse, og jeg er veldig fornøyd. Ultralyden ble foretatt på Hamar sykehus akkurat som forrige gang jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL og termin ble flytta fra 09.april til 21.april:)

Vi var på Sykehuset Buskerud i Drammen og er KJEMPE fornøyd med JM:) Jeg fikk masse informasjon om fødsel(fordi jeg spurte) og hun var veldig hyggelig og imøtekommende:) Håper virkelig hun er der når jeg skal føde:) (uten medikamentell smertelindring:) )

Så vi hadde en kjempe positiv opplevelse:) Var helt fantastisk å se lille gutten vår igjen:) (vært på en UL tidligere fordi legen trodde jeg var lenger på vei, og måtte tilbake da når jeg var nærmere 18uker).

 

Alt stod bra til med den lille gutten vår og han vokser i fin fart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei:)

hadde time for UL 20 november, alt gikk helt fint! hadde en supersnill jordmor som brukte goood tid og fikk m hjem masse bilder! hun ville også sette opp ny time bare for sikkerhets skyld, så dit skal jeg igjen i begynnelsen av februar! så vanvittig hyggelig av henne, måtte felle en tåre jeg, ble så glad! hadde en guttefølelse, men inni magen lå ei lita jente, aktiv og utrolig søt å nydelig:) er nå 19 uker, kvalmen er heldigvis helt borte!

lykke til alle sammen, looover å følge m her inne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var på UL for 1 uke siden. På KK i Bergen.

Utrolig å se den lille ligge der og kose seg i magen. Klø seg i hodet og strekke seg.

Jordmoren var helt ålreit. Det jeg ville kalle det minimum av hyggelighet man kan oppdrive uten at klimaet kunne betraktes som kaldt.

 

Hun kunne omtrent bekrefte at det var ei jente. Hun ville selvsagt ikke si 100% men jeg føler meg sikker :)

 

Alt i alt en fin opplevelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempeflott UL i dag med en lege som hele tida forklarte hva hun gjorde, hvorfor og slik og sånn. 1 timer og 10 minutter var vi der inne, fikk 3 fine bilder og en ganske så stor visshet om at det er ei jente vi venter. :) Terminen ble den samme som før, 22.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd idag, en herlig opplevelse å se lilleknøttet sprelle, suge på hånda si, svelge og vinke! Det viser seg at vi venter gutt nr 4(!)(MIstet nr 3 18 uker på vei i februar) og det blir jo kjempestas for storebrødrene når de vokser opp. Vi fikk 6 fantastiske bilder og jordmor forklarte godt underveis. Er så glad for at alt var bra med knøttet vårt at jeg svever nå! Endelig kan jeg puste litt ut! Terminen ble flyttet fra 29.april til 24.april, godt at det var den veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...