Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Nå nærmer det seg veldig termin og jeg har enda ikke funnet en stelleveske både mannen og jeg liker. Har ikke lyst å betale over 1000 nok. Noen forslag til en veske som en funksjonell, stilig men ikke altfor jentete? Vi har rød vogn..
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 http://www.kiwikidsgear.com/product/DASH/Skip_Hop_dash_deluxe_Canvas_Diaper_Stroller_Bag.html mange forskjellige farger der har en slik selv, og er veldig fornøyd!
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Morsomt, det var akkurat den vi har sett mest på. Men mens den var billig i USa var den nesten 100 kroner i Norge. Er det mulig å få kjøpt den fra utlandet? Jeg fikk ikke til å kjøpe fra SkipHop direkte, eller fra Amazoon. Kjøpte du din i Norge eller på nett?
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Vi kjøpte den på nettet, fra USA:) Det nærmer seg et år siden vi gjorde det, men jeg mener å huske at jeg kjøpte den på kiwikidsgear.com faktisk. Betalte litt over 500kr totalt
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Nå så jeg at det gikk ann å kjøpe den fra den linken du anbefalte. Takk for tipset:-) Nå er den bestilt. Kom på totalt 80 USD og det er jo ikke så ille
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Bare hyggelig det vettu!! Håper du blir like fornøyd som jeg/vi er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå