Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Vi har ikke planer om å gifte oss før om to-tre år. Men jeg syns det er altfor lenge til. Nå så har vi ikke en 1000 lapp å bruke engang så vi MÅ nok vente. Vil ikke gifte meg på tinghuset heller. Vil kunne be de nærmeste av familie og venner. Gleder meg til den dagen vi får satt en dato og vi virkelig har penger til å gjøre det som planlagt. Skulle bare ønske vi kunne gjøre det i jula eller til våren. Ett helt enkelt og fint bryllup. jaja, er lov å drømme..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=kY5HpEs6R7I
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 "Vil ikke gifte meg på tinghuset heller. Vil kunne be de nærmeste av familie og venner." Vi giftet oss på tinghuset for ikke så lenge siden. Var en kort og veldig fin sermoni, og vielsesrommet var veldig fint. Jeg hadde hørt mye fint om den på forhånd men ble allikevel positivt overrasket. Dere kan ha med dere opptil 30 gjester inn til vielsen. Mener å huske det var sitteplasser til ca 15 stykker så noen må jo stå da men.. Rommet er rundt med med benker langs veggene. Mulig jeg missforstod innlegget ditt, men ville nå bare si ifra
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, men jeg syns ikke tinghuset er den rette plassen for meg. Da ville jeg heller tatt kirka hvis vi skulle giftet oss om vinteren. Men føler ikke det er det rette heller siden vi vil helst ha borgerlig. Uansett, så må vi nok vente:(
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Det kommer da helt an på hvilket tinghus det er snakk om, anonym 10.29. Men det koster så vidt jeg vet ikke noe å gifte seg i kirken heller.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Dere MÅ ikke vente. Det er gratis å gifte seg, og det er viktig å huske på at det er deres bryllup, og dere kan gjøre det når og hvor dere vil. Går fint an å gifte seg i kirken uten å ha masse gjester, dere kunne f.eks gjøre det på julaften - og så gå hjem til slekta og få gratis bryllupsmiddag og familieselskap i samme slengen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 nei det gjør ikke det med mindre man ikke gifter seg i en kirke man ikke sokner til eller hva det heter.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Hadde vært drømmebryllupet å giftet seg i jula. Men vi har ikke råd til å leie lokale eller kjøpe mat. Så gratis er det nok ikke. hehe HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Hehe.. Du sier noe der 10:36. Uff- hvor fjern det går ann å være 10.29 her
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Det er festen som koster! Å inngå ekteskap er gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå