Gå til innhold

VI VET IKKE HVORFOR FLERE DØR I NORGE..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk får vaksine i hytt og pine, og det er ikke sikkert en gang.

Det som er den største feilien i norge ligger nok i det med at legene er så treg med å hjelpe de syke, og folk holder seg ikke hjemme, vi går ut selv om vi blir syke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok Villsvininfluensa vi har fått

Skrevet

Bra skrevet Hi..

Men jeg tror også mye av grunnen ligger i at de tester ikke de syke for svineinfluensa så sant du ikke er i risikogr..dette resulterer i at folk bare går ut blandt andre selv om de har influensan fordi de har jo ikke fått det bekreftet, og da er det liksom ikke så farligt så lenge mann føler seg ok..

Min mann var syk for 2 uker siden med noe jeg er 99% sikker på at var svineinfl, men siden legen ikke bekreftet det så ga han liksom litt F å var klar til å gå på jobb lenge før tia..da måtte jeg tvinge han til å bli hjemme..

Vi var også på en fest sist helg, der var det en som var blitt syk 2 dg før m noe han mente var svineinfl, han hadde fått tamiflu og følte seg derfor bedre, så da gikk han liksom rundt på festen å lo og klemte på alle, og sa at han hadde en gave til alle, nemlig svineinfluensa...

Tror dette er mye av grunnen..

Synes folk er altfor sløve med å ta hensy til de som virkelig kan bli syke av dette..

Dette burde helsemyndighetene ta tak i, pluss at jeg synes at de nå med den store spredningen burde stengt alle skoler m mest syke frem til vaksineringen av risikogr var over..kanskje litt drastisk, men tror det kan hjelpe på spredningen..

Skrevet

Enig 1025. Nordmenn er helt håpløse på å holde seg hjemme når de er syke. De ser ut til å inbille seg at de fremstår som tøffere og flinkere arbeidere når de går på jobb likevel.

Vi måtte tvinge en kollega til å dra hjem etter at hun hadde hostet og nyst på de fleste av sine kolleger en halv dag. Og sur ble hun også...

Skrevet

Bra sagt!

WHO har jo anbefalt å stenge barnehager osv til svineinfluensaen er under kontroll..

Jeg skjønner ikke hva helsevesenet i norge driver på med, har de mistet helt kontroll eller?

Folk må bli testet for svineinfluensa, evt om de har hatt svineinfluensa. Det er poengløst å vaksinere folk som har hatt influensaen, og det er jo stor risiko for at noe går galt med vaksinen også.

Dette blir som å velge pesten eller kolera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...