Gå til innhold

Trenger nye venner! Hvordan hadde dere reagert dersom....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere ble bedt på innflytningsfest av nye naboer?

Vi har flyttet til et nytt sted, og skal ha innflytningsfest snart. Har sett et par som er omtrent på vår alder i et av nabohusene, og snakket litt (bare om vær og vind) Synes de virker så hyggelige, og kunne tenkt meg å blitt bedre kjent. Er det helt molbo å invitere de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde syntes det var veldig hyggelig :)

Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være teit? Mulig at de kanskje vil føle seg litt "utenfor" dersom alle andre på festen er nære venner av dere, og de er de eneste som ikke kjenner noen, kommer jo litt an på om de er av det åpne, sosiale slaget eller ikke. Er det eneste jeg kan komme på sm kan være dumt. Men du kan jo uansett invitere dem, så kan de bstemme selv. Evt. kan du s at dere har lyst å bli bedre kjent, og ønsker å be dem på lunsj eller ufomell middag en dag det måtte passe:-)

Skrevet

Herregud så mange taster jeg bommer på for tida, tror pc'n er full av smuler! Beklager alle skrivefeilene/manglende bokstaver!

Skrevet

Jeg hadde likt det godt:)

Da vi flyttet inn i borettslaget her, så var det rett før st.hans. Da laget vi(flere naboer) til med bord og grilling i gaten rett utenfor her:) Så da fikk jeg snakke med enda flere av naboene, og bli litt kjent med flere.

Syns sånt er koselig, og faktisk viktig:) Å bli kjent med naboene, betyr jo ikke at en skal trakke ned dørene til hverandre. Men å være litt mer enn på hils, er fint. Kan jo også være at noen av naboene faktisk blir nære venner over tid? Dette vet en jo ikke før en blir litt kjent:)

Skrevet

Vi flyttet til et nytt sted for 2 år siden..

Etter å ha truffet naboen ca 3 g ute m barna, små pratet sånn som deg om alt og ingenting ble vi bedt på middag sammen m noen andre venner av de..

Dette synes jeg bare var så koseligt, hadde aldri opplevd dette før..

I dag er vi bestevenne og mannen min og hennes har startet firma sammen..

Så dette er noe av det fineste jeg har opplevd..så bare inviter de..:)))

Skrevet

Takk for svar!

Da inviterer jeg de. Håper de ikke tror at å takke ja forplikter dem til å snakke med oss hele tiden og sånn, hehe. (Hvis de ikke liker oss) Vanskelig å få nye venner når man er voksen! Vennene våre som kommer er veldig hyggelige og normale folk, så tror ikke de vil føle seg utenfor, selv om de ikke kjenner noen andre.

HI

Skrevet

Jeg hadde syntes det var hyggelig. Mannen min, derimot hadde nektet å gå, men det er bare fordi han er sær og sky, så ham skal man ikke bry seg om =)

Invitér dem, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...