Elvirra Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Lever/gjør dere ting som normalt?Eller kunn fred og ro? Tenker dere som er 1uke på overtid og mer
maizi Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Hvor mye over termin er du? Jeg hadde termin 20.okt og var på kontroll i går på KK. Babyen hadde det bra men jeg er helt umoden. Legen trodde vel egentlig ikke at noe kom til a skje av seg selv med det første, så sjansen for induksjon er stor. I verste fall kan fødsel vare i 2-3 dager og legen sa jeg skulle hvile så mye jeg kunne og spise godt. Samle krefter til fødsel rett og slett. Men kunne godt gå meg en liten tur hver dag sa hun. Prøver å tenke at baby kommer uansett snart og nyte siste dagene som enbarnsmor og gi sønnen min masse kos og oppmerksomhet før det braker løs:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Lever som før, drar dit jeg vil dra eller tar det med ro om jeg vil det. Får ikke gjort noe til eller fra når det gjelder fødsel alikevel.
Elvirra Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 Terminen var 21oktober..Jeg er litt moden heldigvis, så hu røska godt i meg + at jeg får 3 dager med apukuntur.. Når blir du satt i gang?Hadde du det sånn med sist fødsel også? Ønsker deg masse lykke å hell
maizi Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Så bra du er moden, da er det jo litt man kan gjøre for å framprovosere rier. Jeg var såpass umoden at det ikke gikk an å røske eller noe. Blir ikke satt i gang før neste uke. Syntes dette er lenge til. Ble satt i gang sist også, men dette var ikke pga av overtid men fordi barnet måtte ut. Syntes ikke det var noe særlig, og hadde håpet jeg skulle slippe det denne gangen. Har du fått beskjed når de evt setter deg i gang? Litt forskjell fra sykehus til sykehus har jeg skjønt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå