molly polly Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Noen fra Kristiansand her med termin i januar?
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er fra Kristiansand, men bor i Oslo. Så sikkert ikke det du var ute etter (Har forresten født i Kristiansand i januar før, og det var koooselig Gled deg!)
scrappycat Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Nesten Krsand, holder til i Grimstad, men skal føde i Krsand Er opprinnelig fra Mandal, men pga studiene til sambo blir det Grimstad ett par år til... Når i januar har du termin?
strikkemor til 2... Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 jeg er fra kristiansand! har termin i om 4uker til da!
molly polly Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Se det..det var jo noen... Var bare nyskjerrig på å vite om det er noen her med termin i jan fra kr.sand. Noen som har lyst til å ta et treff? ser det er dårlig med aktivitet på Bim-treff siden.. Scrappycat: Jeg har termin 16.januar. Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå