Gå til innhold

Ang bekkenløsning,noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det blir verre etter p pille bruk? Jeg gikk på de forige mnd bare. Etter jeg slutta, har bekkenet blitt verre. Så vondt at jeg ligger våken og griner, klarer knapt gå. Har født 4 unger,minsta er 1år, har plagdes siden nr2, men aldri sånn som nå. Så jeg lurer på hvorfor det bare bli verre og verre, skal det ikke bli verre da?

Trodde at jeg var gravid denne mnd,men test i går var negativ. Skulle hatt mensen i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hormospiral, men merket meg før jeg fikk den at bekkenplagene kunne ta seg opp som en del av PMS faktisk. At jeg kjente det bedre når det nærmet seg mensen. Vet ikke om det er slik for deg, men kanskje?

Noen blir aldri helt bra av bekkenløsningen, dessverre. Kanskje du skal snakke med legen din? fysio eller noe?

Og husk at smerte kan føles verre når en har det over tid, og hvertfall når en forventer at den skal forsvinne. Slik en gjør med bekkenløsning.

Skrevet

Ja bruker og bli verre ved eggløsning og mens,men blir jo verre for hver mnd som går. Regner med og ha det hele livet,men at jeg nå skal ha det enda verre enn da jeg gikk gravid,er fælt. Skal jeg ha d sånn blir jeg ufør.

Skrevet

Det er hormoner som er årsak til bekkenløsning, så da kandet bli kluss når man tar tilskudd av ekstra hormoner:-))

Jeg tåler heller ikke piller pga dette, og er veldig var for hormonendringer i forbindelse med mens og eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...