mirremamma Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 kjenner kroppen min er STRESSET !!!!! termin om 5 uker og sitter her og venter på tlf om at vi får begynne å flytte inn i ny leilighet...har solgt vår egen og skal leie til vi finner et passelig hus vi kan kjøpe. tror dere jeg er stresset eller?? har lyst til å stelle og ordne, sette sammen min nyinnkjøpte vugge og bare kose meg, men neida...nå sitter jeg her mellom masse esker, pakket ned alle pyntegjenstander, duker og alt vi ikke trenger..joda skikkeli kosli her hjemme nå og vi skal være ute innen 2.nov for da tar de nye eierne over...hjelp!!!! samboer er selvfølgelig roligheten selv og mener alt ordner seg,går fort når vi først får komme i gang... MY ASS..... kan hende jeg er pittelitt hormonell å vanskeli å ha me å gjøre for tiden men har bare lyst til å gå hjemme å sulle og stelle og bare kose meg...jaja skal ikke klage, d er mange som har d mye værre ennn meg..og i løpet av nærmeste dagene er vi i gang m flyttinga, for utleier har lovet at vi skal komme inn til 2.nov såe.... =) litt hverdagssyting fra ei i uke 35++
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 hei på deg mirremamma en liten hilsen fra en i samme situasjon:-) jeg har hatt leilighet og den kommende pappa har hus...nå skal alle (dvs.min 3 år gamle sønn,babyen og jeg)inn i dette huset. termin er lørdag og jeg er ikke halvveis med pakkingen en gang! har utsatt litt pga. lang veg til den gamle plassen osv, men denne helgen er siste helg jeg leier(sagt opp til 1.nov) gikk 12 dager over med førstemann, så jeg har hele tiden tenkt at det gjør jeg sikkert denne gang også..god tid:-) ser helt kaos ut med esker og hybelkaniner på str.med dinosaurer!har ikke bodd der på en stund, så tidenes utvask må til...med diger kulemage,hehe. heldigvis har jeg også en samboer som er rolig og sindig.selv om det kan virke irriterende til tider med "alt ordener seg", er det som oftest riktig:-) masse lykke til med flytting:-)går nok kjempe bra skal du se!!!!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Kniser her jeg sitter.. Hadde et innlegg for noen dager siden med litt av samme panikken. Foskjellen er bare at vi skal ikke flytte. "bare" total renovere huset..... Hjelpes!!! Har termin 20 desember og her skal badet flislegges, sette inn nytt dusj kabinett,vask og intriør, kjøkkenet skal flislegges, lakke benk plater og ja klargjøre det i det store og hele. Straks ferdig med et soverom som vi skal flytte inn på og da må det andre rommet taes for det er veldig blått!! Og trenger ny maling og lister over alt... Tja har jeg glemt noe da tro? Bortsett fra at vi har kjøpt nye møbbler til stua som kom i dag og da skal de gamle gardinene og annet ut og nytt inn... STRESS!!!! Så ja, jeg kjenner meg igjen.. Eneste jeg har lyst til er å kose meg med babyrommet.. Vaske babytøy osv... Men, det må vente gitt... He, he.. Føler med deg for å si det sånn. Godt vi er flere frustrerte "snart" mammaer her.. Trøste klemmer er sendt i pappeske kaoset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå