Gå til innhold

Dere som er i risikogrupene, skal dere vaksinere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i tvil, men legen anbefaler det, så kommer nok til å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, etter mye om og men så har jeg endelig bestemt meg. Skal til legen nå og sette vaksine.

Skrevet

Ja, men jeg får ikke før om 12 dager, selv om influensaen blomstrer på skolen til sønnen min. Jeg er i to risikogrupper men må vente selv om kommunen har vaksiner. Kjenner at jeg ikke synes dette er greit i det hele tatt, i og med at jeg vet at det folk som har bare en av de sykdommene jeg har som har dødd, og jeg har to på en gang. Hadde jeg derrimot vært gravid eller under 16 så hadde jeg fått i morgen...

Skrevet

Allerede gjort. går fint.bare j*** vondt i armen. men det skulle gå over etter noen dager :-)

Skrevet

Tok den i går og det var mange gravide å se som tok den. Bestemte meg for å høre på fagfolket. I dag har jeg vondt i armen og i hodet, men det forsvinner nok etter en stund. :-)

Skrevet

Kommer nok ikke til å ta den.

Men kan jo såklart forandre mening i løpet av tiden fremover da.

Skrevet

Etter MYE frem og tilbake ender jeg nok på å ta den ja. Har vært ganske negativt innstilt på den til nå, men har snudd oppfatningen de siste dagene og tenkt utenfor meg selv.

Skrevet

Jeg er ikke i risikogr. men mannen min er. Fortsatt er det en stund til de begynner å sette vaksine her, så min oppgave nå er å forsøke og holde meg frisk fram til han får vaksine.

Skrevet

Har tatt for en uke siden, både jeg og jentungen.

Skrevet

Ble vaksinert i dag! Har vært i tvil leeenge, men føler meg lettet nå :-)

Skrevet

Nei, jeg skal ikke ta den. Har diabetes type 1 og er gravid i 7. mnd

Skrevet

Gjorde det for to dager siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...