Gå til innhold

Andre som sliter med søvnen for tiden? er 35+5..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er seriøst dautrøtt hele dagen! På kveldene får jeg ikke såve! Det kan gå opp mot 2 timer før jeg sovner selv om jeg legger meg etter midnatt og står opp i 7 tiå med gutten min! å viss jeg mot all formodning skulle sovne, så er det bare for et par timer så er det pån igjen med innsovningsproblemene... prøver å hvile på dagtid, men også då må jeg ligge så lenge før jeg sovner at det ikke er vits i! Andre som sliter??? jeg er så TRØTT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, senga mi er ikke min beste venn om dagen. Sover veldig lett, og er oppe 4-5 ganger om natten. Har også utrolig vondt i ryggen etter et fall i forrige uke, så vanskelig å finne noe god sovestilling og er helt mørbanka når jeg står opp. Klarer heldigvis å slumre på sofaen noen timer på dagen, så jeg får tatt igjen litt søvn der. Men nå er jeg fire dager over termin, så varer vel ikke så lenge til nå. :0)

Skrevet

Skriver under på den!! Off, vet åssen du har det :-( Sliter med det samme selv. Tar laaang tid før jeg i det hele tatt sovner om kvelden når jeg legger meg. Å jeg står opp kl 07 hver dag med jenta mi på 3,5år. Å prøver å legge meg sånn rundt midnatt. Men tar 1-2 timer før jeg sovner,å når jeg har sovnet våkner jeg gjerne i 4tiden igjen for da må jeg tisse,eller at lille gutt i magen er SÅÅ aktiv at jeg ikke klarer å sove! OFf :( så er det på'an igjen med å prøve å få sove som gjerne tar 1 times tid... :\

Forstår du er TRØTT å sliten!! Det er jeg også, gleder meg VELDIG til å bli ferdig nå... er 36+0 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...