Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Våknet med kraftig diare i dag.. å så klart er det vaksinering mot svineinfluensa på helsestasjon i dag Noen gode råd??
Kleint Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Prøv å få noen til å kjøpe Imodium til deg. Den er veldig effektiv.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Stemmer det.. huff.. hadde glemt helt navnet.. Er litt kjett å sitte.. STÅ.. der å vente i fler timer med kraftig diare.. ser litt mørkt på det..
Kleint Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Kan komme med det jeg hehe (",) Skjønner at du er frustrert, man blir rimelig hemmet med diare. Uff.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 hehe.. Litt.. huff.. kjempe.. er ikke bare ringe ditt å få en time eller regner med det står en hel drøss med folk som så klart vill ha den. Så må bare få i meg piller å se om det hjelper.. hjelp sier jeg hehe.. Litt kjett å ha noe sånn mitt oppi en stooor mengde folk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 usen takk får få noen til å dra å kjøpe.. satse på de funker til 14,00 hehe
Kleint Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg fikk skikkelig kulsprut diare en dag på jobben (jobber i helsevesenet) der var det gudskjelov lett å få en Imodium. Hjalp tvert, så innen kl 14.00 er du nok fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå