<3lovebaby<3 Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Sovet ¨så dårlig i natt! Ubehagelig å ligge på rygg(tungt å puste)ikke kan jeg ligge på høyre side, for der har jeg tatt vaksine og armen er vond og hoven. Når jeg endelig får sovnet kommer minstefrøkena på snart 3år,tusslende og skal ligge helt klistret til sin mor(som hun gjør hver natt, vi har prøvd alt for å få henne til å ligge i sengen sin nå,uten hell)og ikke nok med det...etter en time kommer eldste frøken skrikende(9år)for hun har mareritt! Hun får ligge i fotenden¨på langs og overtar min avlastningspute som jeg bruker mellom lårene for bekkenet. Sånn ja...nå sover nesten hele familien godt i foreldrenes seng, unntatt meg selv:( Ligger å nesten ikke kan røre meg, kjenner jeg får helt klaus og tenker på alt mulig nå. Fødselen er ikke langt unna og sist jeg var hos legen(vikar)mente han at plutselig lå babyen i sete?? Jeg blir bare mer og mer bekymret, rett og slett litt angst følelse!! Orket ikke ligge der mer nå, lagt meg i sofa å bimmer litt isteden( håper på at jeg kan få en liten time på øret før morgengry og de andre står opp! Oiii..dette ble langt og sutrete...men jeg tillater meg det nå, snart er sv.skap og fødsel overstått og en ny tid i livet er i gang! Gleder meg til babyen kommer og alle 4 barna skal sove i mamma`s seng;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå