Gå til innhold

Frustrert og lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold som har vart i ca år, men jeg føler etterhvert at vi er mer venner enn kjærester. Jeg har mye mer lyst enn kjæresten min, han viser ingen interesse for kroppen min lenger. Før kunne han bli kåt bare han tok på meg, nå skjer det aldri. Om jeg har på meg sexy undertøy, sier han bare at jeg er fin, før han snur seg og fortsetter med det han gjorde. Han er veldig raus med å si at han er glad i meg, men det stopper liksom der. Jeg håper hver dag at det skal skje noe, men jeg blir bare mer og mer skuffet hver dag, når han bare går og legger seg. Og de gangene vi gjør det, så er det bare et kjapt knull sånn at det går for han, så er det over. Ingen kjærlighet eller ømhet. Jeg prøver å si at jeg vil kose mer, ha mer forspill ol. men han sier bare at han er kåt, og ikke klarer på vente mer. Før ble han kåt når vi var sammen, nå ronker han i dusjen så han er helt klar når han kommer til meg. Jeg føler jeg prøver og prøver, men interessen hans for meg er liksom litt borte føler jeg. Når vi er borte fra hverandre, feks en uke, så går det max 3 dager før han ronker, og som regel så ronker han hver dag fordi han er så kåt, og vil ha meg hjem, men når jeg kommer hjem, skjer det ingenting, da venter han gjerne 2 uker før han viser noen interesse. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg blir bare frustrert. Håper noen andre kanskje har noen gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...