Gå til innhold

Prøvekaniner ?


zassy☆

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg spår i tarot på hobbybasis. Har hatt en del rett på kjønn. Ellers er jeg helt fersk på å spå tidsaspekt, men kunne tenkt meg å øvd hvis noen vil være prøvekanin? Kan da prøve å spå kjønn på baby pluss hvilken mnd du blir gravid eller føder. Si fra hvis noen vil og ta det med en klype salt, husk jeg gjør dette mest for gøy! Setter pris på tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve på meg :)

Jeg er kvinne født 07.09.70 kl 06.35 i Rogaland.

 

Hilsen Prøvekanin1

(velger anonym siden om du går inn på nicket mitt kommer veldig mye opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Prøv gjerne meg også :-)

 

Jeg er født 19.08.86 i vestfold. Vil du prøve å si om babyn i magen kommer snart?? Har termin 29.november.. Og,det er fortsatt gutt der inne??? :-) Gir gjerne tilbake melding også hvis du vil!! :) Håper på fødsel snart,er i uke 36+0 nå. Derfor jeg håper er fordi jeg er SÅ tung å vond i rygg og bekken. Håper du vil prøve :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne være prøvekanin :)

 

 

Lurer på om jeg får flere barn jeg også? Evnt når? kjønn?

 

Jeg er f 14.10.74

 

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, så moro at du vil prøve :-)

jeg vil gjerne være med,, kan du se når hvilken mnd jeg evt blir gravid ? og hvilket kjønn?

om du klare se mer så er det bare gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hva ville du ha svar på prøvekanin1? :) Hvis du ikke allerede er gravid tror jeg du blir det veldig snart! Før jul. Og gutt kom opp på deg. Om du venter el har fra før? Litt greit med litt konkrete sp.mål så jeg vet litt hva jeg skal spørre kortene om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hva ville du ha svar på prøvekanin1? Litt greit med konkrete sp.mål så jeg vet hva jeg skal spørre kortene om :) men hvis du ikke alt er gravid? Noe jeg kanskje tror? Så ser det ut til at du blir det veldig snart, før jul spår jeg. Fikk opp gutt på deg også, om du venter el har fra før? :) men still gjerne sp.mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maya, fikk opp gutt ja. Vanskelig med dato altså, men fikk opp den 6. Men det må du ta med en stoor klype salt!! Hehe, kan jo si 6. Eller evt 26. Da. Masse lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken lilla, fikk januar eller juni, var fryktelig vanskelig med tidsberegning :/ kjønn ble jente, men fikk tvillingfølelse? Evt to til :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 050877 så dessverre ikke noen graviditet på deg akkurat nå, kan prøve litt senere. Men så fremgang,lykke,nyheter ang jobb, kan det være? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adine, jente, november? Veldig usikkert med tidsberegningen.

 

Tror egentlig ikke jeg får det helt til. Kanskje holde meg til andre sp.mål. Men takk til alle prøvekaniner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, flere som spår tvillinger på meg. Har prøvd meg på tarot, og får selv opp tvillinger med graviditet i januar ;)

Flere som mener jeg føder i oktober, og da stemmer det med graviditet i januar.

 

Blir spennende å se ;)

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Se gjerne på meg :-)

Er gravid med termin i juni. Lyst å spå kjønn ? Tror du jeg føder i mai ?

 

Tusen takk om du tar deg tid.

 

05.12.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Prøvekanin 1 her. (07-09-70)

Er allerede gravid ja :) Lurer på om det er én eller to - og om det går bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...