Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 jeg har vondt i halsen og litt hodepine, og tror jeg har fått svineinfluensa???? kan jeg ringe legevaktne?
blond Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Har du høy feber? Klart du kan ringe legevakten, men hva tror du de kan hjelpe deg med?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 jeg er så redd for svineinfluensaen, jeg sitter her og skjelver av angst.. Jeg hr barn med astma (usikkert om hun har astma lengre men regner med hun er i risikogruppa) og jeg tør ikke å t vaksninen.. Jeg er så redd for denne sykdommen, og nå har jeg utrolig vondt i halsen.. noe må de jo gjøre?
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Du får Tamiflu om du blir skikkelig syk, men ikke utfra de symptomene du beskriver her. Se det an og ring om du får høy feber og blir ordentlig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Har ikke du lagt ut endel innlegg tidligere i dag? Hvis du er så bekymret, hvorfor har du ikke ringt legen for lenge siden?
blond Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Det var du som hadde innlegget tidligere i dag om angst i forhold til svineinfluensa? Kan hende det vil være bra for deg å ringe angsttelefonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå