sunshine08 Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Skulle vært på ultralyd på fredag, noe jeg har ventet på og gledet meg masse til de siste 10 ukene. Fått barnevakt til den kommende storebror og planlagt en hyggelig dag med mannen min, men idag ringte de fra føde poliklinikken og fortalte at pga sykdom ville timen bli avlyst og jeg ville få et brev etterhvert med ny time. Utrolig skuffa!! Skjønner at det er vanskelig når noen blir syke, så det er sikkert ingenting de kan gjøre med det... Kunne bare ønske de hadde en ny time klar eventuelt tilbud om privat ultralyd. Eneste motivasjonen er at vi venter på noe bra:) Håper det ikke blir så lenge til ny time siden jeg er 19 uker på vei i morgen:)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 huff.. ja skjønner godt at du er skuffa.. det er så xtra trist når man har gått å gledet seg. krysser fingra får at du får nu time raskt da
sunshine08 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Håper det snart kommer et brev i posten hvertfall, så slipper vi lure på når det blir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå