Gå til innhold

Dilemma ang. jobb og reise.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde planlagt en reise til Maldivene (eller Thailand) i løpet av den neste måneden. Så fikk jeg meg jobb med tiltredelse på mandag. Jeg fikk den uten intervju og det kom overumplende på meg. Vi ønsker å reise, selvsagt, men kan jeg nevne dette for styrer når jeg har møte på mandag? Tenker på det inntrykket jeg evt. sender ut også.

Vi ønsket å reise i forbindelse med en tøff rettsak for samboeren og for å markere seieren, i etterkant. Og for å reise på en fortryllende kjærlighetssreise selvfølgelig.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor lenge har dere tenkt å være borte da?

Jeg starta i ny jobb bare uker før vi skulle på ferie, men siden den var planlagt i forveien var jo det helt greit for sjefen, selvfølgelig..

Når jeg begynte i den jobben jeg har nå, så var det tiltredelse 2.januar... jeg dro på tur med jentungen fra 4-6, det gikk også fint :)

Skrevet

I to uker. Så du tror det altså? Litt redd for å spørre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror at om de vil ha deg i jobben (hvilket de tydeligvis vil siden de har ansatt deg uten intervju) så går nok det veldig greit!

Du kan jo bare legge det frem som et "vi har egentlig planlagt tur, men forstår om det blir vanskelig"... da forlanger du ikke fri, men du spiller litt uskyldig :)

Skrevet

Da jeg startet i jobben min, dro jeg på toukers tur til syden uka etter..

Turen var jo bestilt og betalt for, så hadde ikke annet valg..

Skrevet

Jeg får legge kortene på bordet, da. Og se hvordan det blir mottatt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...