Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 hvordan så den ut?? Størrelse,farge osv... Jeg tror nemlig min gikk tidligere i kveld,men er ikke sikker. Så nemlig ikke den når jeg ventet sønnen min. Og en annen ting-slimrproppen kan gå litt og litt,sant? Mener jeg har lest det her. Men da lurer jeg litt mer-hvis den komme litt og litt..kommer det litt på papiret hver gang man er på do da???
gullet:) Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Dette lurer jeg også på! Jeg har hatt litt og litt den siste uken..hm, men har hørt at det må være en sikkelig slimklatt som kommer ut...jjaja, håper på gode svar her da
Iselin20 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 min e gått.. trodde d var vanne som gikk va bare helt blank væske fra kjeden som svi ut. dærfør eg tenkte d var vannet.. men så mårran etter kom d tykt hvit slim. er vist veldi forskjellig fra person til person. hos noen er d rosa. andre me blod.. hos mg va d bare som mye utflod..
Belladonna med to gutter Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Mye slim, blod, både friskt og litt gammelt synes jeg å huske...det var ikke noe tvil husker jeg! Den gikk ca 12 timer etter første ri hadde startet, og etter den gikk så tok riene seg skikkelig opp, og de ble VONDE!! Men proppen kan vel gå lenge før fødselen er i gang hvis jeg husker riktig!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Tjuvtitter fra 2.tri jeg;-) Men har født før. Har lest at slimproppen kan gå flere uker før fødsel, men hos meg gikk den samme dag som jeg fødte. Var ikke tvil om hva det var. Startet med de første riene tidlig på morgenen. Så gikk jeg en tur på toalettet. Da kom en god dose blankt slim med friske blodstriper i da jeg tørket meg. Kom ikke noe mer etter det, men det varierer vel fra person til person.Har lest at ikke alle merker at den går engang, og at det er like normalt. Lykke til med forestående fødsel!! Jeg kommer etter i april:-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 min så ut som en snegle på 2-3cm. gul/brun med litt friskt blod. kom en del tynt gul/blankt slim i lag med, men selve slimproppen var en lang klump. (sorry detaljene, men du spurte)
sjøsamen Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 min så også ut som en snegle, men den var helt blank - gelatinaktig. Den gikk for 6 uker sida sånn ca... og jeg er like gravid ennå... hrmf... føler meg lurt av den slimproppen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå