mammatil2. Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 har time på fredag,legen min mente det var best at jeg gjorde det når jeg hadde mensen,mente at da var livmoren er tøyelig.og ble da lettere-men minstemann er 2 nd.har hatt mensen 1 gang etter fødsel,regnet med den kom i disse dager,men det gjorde den ikke.er jo vanlig med uregelmessig mens,når man ammer også. tenkte å møte til time på fredag uten mens.noen med erfaring? takker for svar.
dete Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk samme beskjed som deg, men jeg hadde heller ikk mensen da jeg satte den inn. De setter den nok inn uansett :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 jeg satt den inn hos fastlege første gangen, da måtte jeg ha mensen. Sist gang satte jeg den inn hos gynekolog, og han sa at det spilte ingen rolle. Så da satte jeg den inn 5 mnd etter fødsel uten mensen.
Hellinor Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg satte den inn hos fastlegen, og hadde ikke mensen. Det gikk kjempegreit, kjente ikke mer enn på vanlig GU. han var flink, og jeg skrøt litt av han etterpå, hehe. Kjempefort gjort.
Underveis --> Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hadde ikke fått tilbake mensen ved innsetting, og hørte heller ikke noe om det. Helt uproblematisk å sette inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå