Mamma Mirabell Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Skal dere vaksinere barn deres?? Tenker da mest på de som har barn med astma ( siden det er det min har ) Lillegutt har ikke kraftig astma og har ikke gått på medisiner på en goooood stund. ( Par, tre mnd) Er så usikker på om jeg skal eller ikke vaksinere?? Hysteri??
Gothminister Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg vet ikke,siden han er under 3 år,så er utrolig usikker.. Har 2 uker til til å tenke på det,men ser det ikke umulig att han blir smittet før den tid.. Begynner å bli noen rundt her nå.. Jeg syntes du nesten skal ta det valget selv jeg
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skal. Fikk det anbefalt av spesialisten hans, og jeg stoler på ham. Han har astma, og er melkeintolerant, har atopisk eksem, søvnvansker og nedsatt immunforsvar i tillegg.
gerd Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Det må nesten bestemme selv. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve med å ha unnlatt å vaksinere om mine barn blir alvorlig rammet.
Mamma Mirabell Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Klart jeg bestemmer selv Men klarer ikke ta det valget kjenner jeg... Hadde heller ikke klart å leve med meg selv vist jeg visste jeg hadde satt den stoffet i sønnen min og det hadde gjordt han syk. Bege deler er like ille åleve med :(
Gothminister Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skjønner deg veldig godt Mamma Mirabel,for jeg er akkurat slik du!! Håpløst. Hvor gammel er ham?
to gull Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Min gutt på 2,5 år fikk vaksinen i går, han har astma. Han har ikke fått andre bivirkninger (til nå i alle fall) enn litt hoven på armen der han ble stukket. Jeg var veldig i tvil om vi skulle ta den, men er overbevist om at risikoen er mindre ved å ta den enn ved å la være.
Gothminister Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Skjønner.. Det gjør det mye vanskeligere att min sønn er under 3 år også..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Frøkna vår er 1 år og har også astma. Skal vaksinere henne i morgen.
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Mine astma barn skal ta vaksinen ja...Akkurat nå er jeg mer redd influensaen enn vaksinen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå