Gå til innhold

Dere som har barn som kryper,skal dere ha juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på om jeg skal sløyfe det dette året,Adrian river jo ned ALT her hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kutter ikke ut juletre:)

Skrevet

Her i huset har vi katt og hundevalp. Tar ikke sjansen på juletre, hehe;)

Skrevet

Vi har hatt juletre hvert år =) Men må passe litt på, ja! Trur eldstemann dro det over ende en gang, ellers har det gått bra.

Skrevet

Ja, det skal vi ha.

Hadde det da storebror krøp rundt også, var ikke noe problem.

Skrevet

Ja, det er så mye annet jeg må løpe etter henne for, så et tre utgjør ingen stor forskjell. Hun finner bare noe annet å rive ned hvis ikke treet er der.

Skrevet

vi har hatt det hvert år, uansett om ungene kryper eller går :) Juletreet har fått stå i fred :)

Skrevet

Hmmm....kanskje jeg skal ha juletre alikevel,men ikke ha på de de fine julekulene jeg har fått av mamma.

Er jo veldig fint med juletre! :D

Den ungen her er så kjapp! Idag fikk han tak i duken og dro i den. Pang sa det,og det flotte lysestaken min knuste. Sto jo rett ved,men han er for rask for meg hehe.

Skrevet

Alltid hatt juletre her i hus også!

Aldri vært plaget med det. Hverken med at ungene klår for mye, eller barnål som blir liggende på gulvet.

Er det noe de fikler med på treet så er det trelekene jeg kjøpte på Jysk et år. Slike old-says greier. En gyngehest, tinsoldat ol.

Eller hvis vi henger på sjokoladenisser. Men de spiser ikke før de får lov.

Skrevet

Selvfølgelig skal vi ha juletre! Dette her er 4. mann og ikke noe galt har skjedd med de 3 eldste. Men hvis du har noen gamle kuler el som du er redd for kan du jo kanskje vente til nesteår med å henge opp dem. Eller henge dem i toppen :-)

Skrevet

Kutter vi juletreet så blir vi gjort arveløs og det som værre er av min juleGALE far!!

Skrevet

Tror jeg lar de ligge i esken jeg,tar ingen sjangs på at de skal knuses. Hehe.

Nå begynte jeg og skikkelig glede meg til jul her!

Men jeg føler treet kommer til å få gjennomgå hehehe. Får bare lære seg han Adrian at det IKKE er lov og tulle med mamma sitt tre!

Skrevet

her hadde vi et noe mindre tre enn vanlig som stod på et lavt bord..

funka som ei kule

Skrevet

Hehe, hvis Iris er borti juletreet skal jeg trå til med den barnemishandlingen min mor gjorde med oss!

Hun tok tak i hånden vår og kjørte den inn i treet så vi stakk oss på hånda.. Var ikke borti hverken treet eller pynten etterpå=P

Skrevet

Haha,stakkars dere ;) Ser det for meg ;)

Skrevet

Ja, fikk sjokk da jeg fikk høre det! Husker ingenting, så var ikke så veldig traumatisk. =) Vi får se. Men JA, vi skal ha juletre...=)

Skrevet

Godt du ikke husker ;) Mamma hadde og noen rare påfunn for å lære meg leksa når jeg var liten husker jeg hehe. Foreldre er rare til tider ;)

Skrevet

Vi har "alltid" hatt og skal fortsette å ha juletre. Når ungane har vore på åle-seg/krabbe-stadiet har vi hengt plastkuler frå IKEA nederst. Dei er for øvrig og veldig kjekke for kattar :o)

Juletre må ein ha, veit du!

Skrevet

Ja det må vel bli juletre her og alikevel,selv om jeg tenkte å la være. Har funnet ut en lur plass jeg kan ha det også,så Adrian ikke kan komme borti det i det hele tatt :D

Skrevet

Vi kjøpte plastjuletre da vi fikk første ungen, og det er nok like greit siden både jeg og mannen har mye allergi.

Skrevet

Sovetid nå, skjønner jeg. Jeg leste "Dere med barn som krymper", og tenkte wtf??? Vel, er glad jeg leste feil ;)

Barn som kryper og juletrær ER et problem- og det blir ikke nødvendigvis bedre når de blir litt eldre. Broren min var ca. to år da han forsøkte å klatre i juletreet, og hele stasen veltet. I mange år etter det hadde vi én glasskule!

Skrevet

Hehehe.klatre i treet faktisk ;) ALt unger får seg til å gjøre :)

Skrevet

Nei det blir ikke noe bedre:-)) Gutten på 10 har fått det for seg at han skal ommøblere på pynten 2 ganger for dag hele jula. Til å bli smågal av. Og han er som å snakke til en vegg. Men med tanke på han som kryper så skal vi ha juletre ja.

Skrevet

Ikke jul uten juletre. Og kutter ikke ut treet i år heller, selv om minstemann er en klåmark.

Skrevet

Tanken har ikke slått meg faktisk. Hmmm, pellerusken her får nok litt å bryne seg på i jula ja, for tre må vi ha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...