Gå til innhold

Jeg har født :o)


Sivert

Anbefalte innlegg

Ble ikke flere treff på meg enn det ene for litt over ei uke siden..

 

Onsdag startet riene litt sånn i hytt og pine.. De stoppet litt opp på kvelden, men satte igang for fullt igjen på torsdag.

 

Vi dro på føden natt til fredag, da var det 5 minutter mellom hver rie. På føden fikk vi vite at det var et tidlig stadie i fødselen, og at vi kunne reise hjem igjen og prøve å slappe av... SLAPPE AV???

Jaja.. vi dro hjem, jeg fikk en paralgin major, som slo meg litt ut, og dempet riene veldig. Våkna på fredag, og kjente ikke en dritt.. litt spesielt, for jeg hadde håpa på å våkne opp til sinnsykt vonde rier :o)

 

Jeg tok med meg min mamma på shopping på Bekkestua, og da vi kom hjem etter å ha flydd rundt, var det hele igang igjen. Holdt på med rier hele ettermiddagen, kvelden og natta, og på lørdag formiddag var det på tide å dra på føden igjen.

 

Fikk melding om 4 cm åpning, og fikk fødestue med en gang :)

 

Lørdag 24.10.09 kl.19.56 kom lille Henrik til verden, 20 dager før ul.termin. Jeg tok han imot selv (som planlagt) og alt gikk veldig fint!

 

Nå er vi hjemme og koser oss, og livet er helt perfekt :o)

 

(bortsett fra noen sinnsykt sprengte pupper og influensa)

 

Lykke til til alle dere andre som venter i spenning!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRatulerer så mye!!!

Hørtes veldig spennende ut, må være rart å bli sent heim når du tror at ting skal skje...

Fint at alt gikk bra med dere!

Lykke til med den nye hverdagen som begynner, vi er heldige som får denne førjulspressangen!! =)

Hilsen oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Gratulere så masse med lille Henrik!

Lurer fælt på hvordan du klarte å ta imot han selv....??

Kos dere masse i tiden framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok imot min første sønn også (han er 13 mnd)

 

Det er ikke noe problem i det hele tatt, selv om det kanskje høres litt sprøtt ut.. :o)

 

Jeg lå på ryggen i senga, med ryggen hevet, litt sånn halvveis sittende i senga, og da er det bare å bøye seg frem og ta imot selv.

Da hodet var ute, sa jordmor til meg at på neste rie ville resten av kroppen fødes. Da tok jeg tak i hodet, og på neste rie kom lille Henrik. Da var det bare å løfte han opp på brystet selv :o)

 

Anbefaler virkelig andre å ta imot selv :o) Flott å tenke på at det var jeg som tok han imot da han kom til verden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...