Gå til innhold

Inspirert- facebookprofiler og bilder- info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at flere tror at de kan stille inn at kun venner kan se albumene deres på fb. Dette er rett, en kan stille inn profilen på det, MEN hvis en venn kommenterer bildet ditt, så kan alle de andre vennene til denne vennen gå inn på ditt album via "NN kommenterte på MM's bilde". Da har betyr det ingenting hvilke innstillinger du selv har gjort.

Det samme gjelder om noen skriver på veggen din eller kommenterer status, da kan alle komme inn på din profil via vennen som har kommentert!

Med dette i betrakning så synes jeg at folk bør tenke bedre over hva de legger ut både av bilder og hva de sier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, vi har fått det med oss nå. Gidder å gnåle om dette...

Skrevet

Visst stemmer det. Har prøvd det selv flere ganger.

Skrevet

Nope,stemmer ikke. Man kan gå inn på innstillingene og fikse det slik at bare venner kan se.jeg har testa det ut.

Skrevet

Jeg mener at man kan trykke på en innstilling der man også kan bestemme hva som skal vises offentlig på facebock, eller ikke.

Ligger under account settings. og så inn på privacy.

Skrevet

Da har du glemt en eller anne innstilling. Du kan velge akkurat hvem som kan se bildene dine, du kan velge bare venner, bare et utvalg av venner eller ingen.

Du må huske å velge riktig innstilling oppe på "innstillinger" samt velge riktig innstillig på hvert enkelt album.

Skrevet

dette gjelder selvfølgelig på de bildene vennene dine komenterer. Slik at de bildene ikke kan vises til noen andre i det heletatt (kommer ikke opp offentlig i facebook). Det hjelper ikke bare å ha profil som bare venner kan se, hvis du ikke vil at noen andre enn dem skal se bilder e.l.

Skrevet

Det med bildene stemmer, jeg har sett mange album med tilhørende kommentarer til folk jeg ikke har på vennelisten fordi de står på vennelisten til en av mine venner. Grunnen til det er at min vennhar kommentert albumet.

Hvordan kan jeg se veggen til en som bare er venn med min venn? Hvor finner jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...