kavli Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er inne på kranglesiden for første gang og ler meg ihjel! Særlig rettskrivingsdebatten nedenfor her. La oss forsøke å få Siri til å blokke ut alle som ikke greier ordelinga si sånn at vi kan slippe slikt tøys her på barnimagen! Ærlig talt, vi kan da ikke ha plass til dyslektikere og utlendinger her på barnimagen! Kan de ikke finne fram grammatikkboka fra barneskolen før de logger seg inn sånn at vi andre slipper å få så vondt i øynene? Kanskje like greit å forby alle som ikke har minst bachelor eller kanskje til og med master (og da helst innenfor noe språklig eller pedagogisk slik at vi er på den sikre siden) adgang til BIM. Hva sier dere, jenter (og gutter)? Noen som vil være med å starte en facebookgruppe for dette? Takk alle sammen som morer meg sånn, men nå tror jeg det er nok moro for i kveld. P.S. Alle svar på dette innlegget som ikke er på samme målform vil bli bedt slettet;-)
_Løvemamma_ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hehe, mye morsomt her, men på anonoymforumet er det nesten bedre, urolig hva folk kan lire av seg når ingen vet hvem de er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå