Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er sammen med en flott fyr jeg er virkelig bryr meg og som jeg er forelsket i. Jeg kom ut av mitt ekteskap ifjor september og traff min mr. i februar. Vi ble enige om å ta det ganske kuli. Han bor ca 1.5 times kjøring fra meg og han er hos meg i perioder. Det funker bra og jeg føler jeg har fått nok tid for meg selv og min sønn i en travel hverdag. Sliter en del ennå med bruddet (ikke at jeg vil tilbake...nei nei nei....men mer som at det fremdeles er en tristhet i meg når jeg tenker på ting og tang) og dette vet han om. Jeg føler mer og mer at jeg ser for meg han og meg og min sønn som en familie, men jeg er overhodet ikke klar for å flytte sammen, noe vi heller ikke har pratet om ennå....snarere tvert imot, vi nyter forelskelsen til fulle ved å ta ting litt med ro. Men idag...så kunne han altså meddele meg på telefon at han hadde tenkt å leie ut huset sitt. Han jobber to uker på og to uker av...så når han er på jobb drar han hjem om kvelden...og når han har fri er han en del hos meg (ikke hele tiden). Men nå vil han da flytte inn hos meg. Jeg ble litt paff og nå etter å ha fått tenkt meg om nesten irritert... Jeg er livredd for å miste han, men jeg er IKKE klar for å bli samboer. Har hatt det såpass turbulent i brudd fasen og måtte flytte med sønnen min og bodde hos mamma i 6 mnd etterpå. Fikk endelig kommet for meg selv i leilighet i slutten av februar...huff...jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Føler at jeg må ta et standpunkt på feil grunnlag. Jeg elsker fyren, men jeg vet at om jeg føler meg presset så tar jeg sjansen...på at det ikke er "meant to be" i frykt for å brenne meg enda engang! Kan noen være så snill å gi meg noen innspill her. Hvordan kan jeg unngå å ødelegge her men samtidig beholde kjæresten min....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Det er da merkelig at han kan ta den avgjørelsen uten å snakke med deg om det først. Jeg hadde ikke latt han flytte inn. Du sier du ikke er klar og dere ikke har snakket om det før han kommer med dette. Det er et overtramp synte sjeg. Man kan da ikke bestemme slik en person. Man må snakke om det, bli enige om hvordan ting skal være. SOm foreksempel, hvordan gjør man det økonomisk. Han har vel ikke tenkt å bo gratis på deg og ha intekt på å leie ut sin leilighet samtidig.......... Hvordan ting skal v'ære i forhold til ditt barn .... Hvordan skal husarbeide deles. Skjønner godt du ikke er klar ennå til et slik steg, og du skal ikke la deg presses inn i det, sett deg ned med han og fortell han hvordan du føler det. Og ha en samtale om hvordan ting skal være om dere flytter sammen senere
Moi 32 Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ville ikke latt han flytte inn! Det virker som han prøver å lure deg/snike seg inn hos deg, ved å bagatellisere det. Dette er i så fall veldig egoistisk og umodent. Eller at han ikke forstår omfanget ved situsjonen. Dette er det i så fall viktig at han får inn før dere går videre! Det er et perspektiv han MÅ ha, spør du meg!! Men en liten positiv ting ved dette: han er tydeligvis glad i deg, mener alvor med forholdet, og tviler ikke et sekund på hvor han vil med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå