Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har chattet med denne mannen i over 3 mnd på nett, og vi liker hverandre godt ( jeg er skilt) Han er ulykkelig gift!! Om vi kommer overens går han fra kona og flytter til meg!! Jeg vet jeg er umoralsk, men vi er faktisk stormende baetatt av hverandre!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Så om han ikke kommer overens med deg, så blir han i et ekteskap som gjør han ulykkelig?! Han høres merkelig ut, mine varsellamper hadde lyst om han ville flytte rett inn, rett fra kona.. :s Men uansett, lykke til, en date er alltids moro..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Det hadde jeg ikke giddet. Og grunnen ligger i det at "Om vi kommer overens går han fra kona og flytter til meg!!" Alle utro menn har av en merkelig grunn koner som ikke forstår dem, ulykkelige ekteskap, eller er bare venn med kona. Rart i grunn. Hvorfor er de fortsatt i det ekteskapet da? Det er jo bare å bryte ut, og så finne seg en annen partner. Ikke finne en annen partner og SÅ bryte ut.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 "Han er ulykkelig gift!! Om vi kommer overens går han fra kona og flytter til meg!!" HAHAHA! Ye right!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 haha det der var dagens... Det å si at han er ulykkelig gift og kommer til å reise fra kona er jo det eldste trikset i boka!!! Beklager å måtte si det, men han kommer ikke til å reise og du var bare en spennende flørt...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Hurra! Her har du nok skutt gullfuglen, gitt ))
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Umoralsk ja, men jeg er ikke moralens vokter, fremstår heller som lettlurt.. "Om vi kommer overens går han fra kona og flytter til meg!" den har sikkert ingen hørt før.. og vil du virkelig ha en slik mann uten ryggrad og baller?? ulykkelig gift, også en dårlig unnskyldning for å få seg litt.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Umoralsk ja, men jeg er ikke moralens vokter.. Lettlurt derimot.. mest sannsynlig!! "Om vi kommer overens går han fra kona og flytter til meg!" haha, sikkert ingen som har hørt den før.. Han fremstår som en tulling.. er du ulykkelig så skill deg eller snakk med partnern din, ikke vær utro.. vil du virklelig ha en sånn mann?? ikke noe mann det der... Ulykkelig gift er nok en replikk for å få seg noe.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Huff, for noen mennesker som finnes ute og går. Hvorfor vil du ha en slik mann?? Han er ute etter både pose og sekk, han vil ha både mamma og elskerinne han. Pule rundt det klarer han, men å ta steget å skille seg er for vanskelig. What a catch!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 For en feig jævel! Hva skal du med en så-til-de-grader drittsekk? At du er umoralsk er en ting. At du ødelegger en familie er en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå