Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hun har ikke oppdatert bloggen på en stund, og det er dystre meldinger på slutten... Håper at hun fortsatt lever.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Leste den tidligere i dag jeg, men la også merke til at det ikke var kommet nye oppdateringer på noen dager. Synes hun virker som en utrolig sterk jente, og håper hun enda lever.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Tror de siste der er fra dumme uvitende mennesker. håper virkelig det går bra med henne.. tenker masse på henne
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Det er vel ikke noen tvil om at det ikke går så bra når det siste hun skriver er at hun har store smerter - og det var seks dager siden. Trist at folk legger igjen så dumme kommentarer (og invitasjon til konkurranse på bloggen sin!)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg blir faktisk litt dårlig av å lese den bloggen. Her sitter jeg og klager over bagateller, og så sitter en ung jente (og mange andre både unge og gamle mennesker!!!) og venter på slutten og håper på å få leve videre. Det er bra at hun forteller om det, for jeg husker iallefall å sette større pris på livet.
Gjest Tale30 Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 De er ikke dumme uvitende mennesker de som har reklamert for sine egne blogger. De er 11 og 12 år gamle. Enda et eksempel på at foreldre bør være som hauker på barns nettbruk. Jeg håper også at det går bra med Regine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå